شناسهٔ خبر: 68125608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

رسانه‌ها را برای تولید محتوا در جهت منافع اولویت‌دار استان یاری می‌دهیم

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه‌های استان را برای تولید محتوا در جهت منافع اولویت‌دار استان یاری می‌دهیم و ظرفیت‌های این نهاد را در همین راستا به کار می‌گیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی روز شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار افزود: اگر بخواهیم رسالت خود را در حوزه رسانه به خوبی انجام دهیم ضروری است تا بر فضای استان و موضوعات اولویت‌دار آن اشرافیت داشته باشیم و مراقبت کنیم تا اولویت‌ها جابه‌جا نشوند.

وی ادامه داد: اگر خبرنگاران انگیزه درونی قوی و احساس مسئولیت و تکلیف نداشته باشند نمی‌توانند به خوبی رسالت خود را در این حوزه به جا آورند و اگر چه در این میان با سختی‌ها و تنگناهایی روبرو هستند اما انگیزه خدمت به مردم و کشور و همچنین هم‌افزایی و همراهی دیگر بخش‌ها می‌تواند آنها را در مسیر یاری دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رعایت اولویت‌ها موضوع مهمی است که می‌طلبد خبرنگاران استان نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند و بر داشته‌ها و ظرفیت‌های استان تمرکز کنند.

کاظمی با تاکید بر شبکه‌سازی و تربیت خبرنگاران اظهار داشت: موضوعات مهمی در جای جای استان وجود دارد که می‌طلبد در همه نقاط شبکه‌سازی و تربیت نیروی خبرنگار داشته باشیم تا به همه امور استان پرداخته شود.

وی هدایت افکار عمومی را از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها برشمرد و گفت: در دنیا تلاش می‌شود تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهند این در حالی است که خبرنگاران و رسانه‌های ما می‌توانند با تولید محتوا و جهادتبیین افکار عمومی را از جهت نادرست به سمت صحیحی هدایت کنند و کارآمدی نظام را نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این نهاد در جهت کمک به خبرنگاران استان در پیگیری امور مهم و اولویت‌دار و به ویژه تربیت نیروی کارآمد از ظرفیت‌های در اختیار خود استفاده می‌کند.

به گزارش ایرنا، در حدود ۱۸۰ خبرنگار و فعال رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری در سامانه جامع رسانه‌های کشور ساماندهی شده‌اند.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

نظر شما