شناسهٔ خبر: 68121880 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در آستانه پخش از شبکه افق انجام می‌شود؛

رونمایی مستند «کار بانک؛ بنگاه داری نیست!» در خبرگزاری مهر

آروین موذن زاده

مستند «کار بانک بنگاه داری نیست!» کاری از گروه مستند شبکه افق سیما در آستانه پخش در خبرگزاری مهر رونمایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند «کار بانک؛ بنگاه داری نیست!» کاری از گروه مستند شبکه افق سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین کرباسی با روایتی از محرومیت و بنگاهداری بانک‌ها یکشنبه ۲۱ مرداد ساعت ۲۱ برای اولین بار روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

در آستانه پخش، قرار است فردا یکشنبه ۲۱ مرداد ساعت ۱۵ از این مستند با حضور معصومه پاشایی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، آرش کبیری مدیر پویش بانکداری بدون ربا، روح الله ایزدخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، کارشناسان حوزه مطالبه گری اقتصادی و عوامل تولید مستند در خبرگزاری مهر رونمایی شود.

مستند «کار بانک؛ بنگاه داری نیست!» به روایت تناقض در رفتار بانک‌ها، خلق پول توسط آن‌ها و مشکلاتی که برای اقشار محروم جامعه ایجاد می‌کند، می‌پردازد. این مستند در ابتدا سعی دارد با حضور در بین اقشار محروم و حضور برخی مسئولان در بین آنها به نقش رفتار بانک‌ها در شرایط امروز جامعه اشاره کند و سپس در حاشیه این گفت‌وگوها در یکی از بانک‌ها حضور پیدا می‌کند و با نمایش این رفتارهای دوگانه بانک و بنگاهداری، آن‌ها را با مصادیق روشن شفاف می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند این مستند تک قسمتی را ۲۱ مرداد ساعت ۲۱ از شبکه افق سیما برای اولین بار تماشا کنند. تکرار این مستند روز بعد دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

نظر شما