شناسهٔ خبر: 68119016 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

لیست بهترین پت شاپ های غرب تهران (آدرس + تلفن)

در این مقاله به شما لیست بهترین پت شاپ های غرب تهران را به ترتیب اولویت معرفی میکنیم با شماره تماس و آدرس پت شاپ ها

صاحب‌خبر -

لیست بهترین پت شاپ‌های غرب تهران (آدرس+ تلفن) + توضیحات تکمیلی و معرفی

1- پت شاپ عسل پت

  • آدرس سایت: https://asal.pet/
  • اینستاگرام: asalpet.ir
  • شماره تلفن: 09360831663
  • آدرس: تهران، دریاچه خلیج فارس (چیتگر) ، میدان موج، ابتدای خیابان علامه، برج کنتراست، طبقه ۲، واحد ۲

2- پالاپت

  • شماره تلفن: 02122011045
  • آدرس: تهران، تجریش، خیابان بهمن جنوبی

3- آواپت

  • شماره تلفن: 02126470612
  • آدرس: تهران، تجریش، خیابان موحد دانش

4- پتکال

  • شماره تلفن: 02128424388
  • آدرس: تهران، خیابان فرصت شیرازی پلاک 152

5- ژیوان

  • شماره تلفن: 02188710801
  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر

6- ژیکو

  • شماره تلفن: 02188231732
  • آدرس: تهران، محله شهرآرا، خیابان آرش مهر خیابان سی ام

لیست پت شاپ های غرب تهران + معرفی یکی از بهترین پت شاپ ها از لیست بالا

 

یکی از موارد بسیار مهم که در هنگام نگهداری از سگ و گربه بسیار اهمیت دارد خرید غذای مناسب برای این حیوانات است. غذای سگ و گربه به شکل تجاری به دو شکل غذای خشک و غذای مرطوب به فروش می‌رسد. جهت خرید غذای خشک گربه و یا غذای خشک سگ بسیار مهم است که افراد به نزدیک‌ترین پت شاپ‌های موجود در محل زندگی خود دسترسی داشته باشند. افرادی که در غرب تهران زندگی می‌کنند باید حتماً با لیست پت شاپ‌های غرب تهران آشنا باشند تا بتوانند به ساده‌ترین شکل ممکن محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. یکی از پت شاپ‌های بسیار بزرگ و مطرح غرب تهران پت شاپ عسل پت (AsalPet) است که بهترین محصولات غذایی سگ و گربه را در پت شاپ اینترنتی خود به فروش می‌رساند. این پت شاپ تنوع بالایی از محصولات غذایی سگ و گربه را از برندهای مطرح بازار ارائه می‌کند و افراد می‌توانند با اطمینان خاطر محصولات موجود در این پت شاپ را خریداری کنند.

بهترین پت شاپ غرب تهران

بهترین پت شاپ غرب تهران

تغذیه سگ و گربه نقش مهمی در سلامت این حیوانات دارد و به همین دلیل خرید غذای خشک سگ و گربه با کیفیت بالا از اهمیت بالایی برخوردار است. برای خرید این محصولات با کیفیت مطلوب باید حتماً با پت شاپ‌هایی آشنا بود که انواع غذای سگ و گربه را از بهترین برندهای خارجی و ایرانی به فروش می‌رسانند. در این پت شاپ‌های معتبر امکان خرید غذای سگ و گربه به شکل عمده و تک وجود دارد و همین مسئله به افراد کمک می‌کند تا بتوانند نیاز حیوان خانگی خود را به شکل کامل تأمین کنند. در لیست پت شاپ غرب تهران پت شاپ‌های مختلف معتبری وجود دارند که یکی از آنها پت شاپ اینترنتی عسل پت asal pet است. این پت شاپ انواع غذای سگ و گربه را از بهترین برندهای بازار همچون رفلکس، جوسرا، مونلو، هپی کت و رویال کنین ارائه می‌کند تا افراد بتوانند به بهترین و ساده‌ترین شکل، محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

پت شاپ اینترنتی غرب تهران

در سال‌های کمی دورتر خرید انواع محصولات غذایی گربه و سگ با مراجعه حضوری به انواع پت شاپ‌ها قابل انجام بود. افراد برای خرید انواع غذای خشک و مرطوب این حیوانات ناچار بودند به نقاط مختلف شهر مراجعه کنند تا بتوانند محصول مورد نظر حیوان خانگی خود را خریداری نمایند. در این روش خرید افراد وقت و انرژی بسیاری را از دست می‌دادند تا اینکه روش‌های جدیدتری همچون خرید اینترنتی غذای خشک گربه و سگ جایگزین روش سنتی شد.

معرفی بزرگترین و بهترین پت شاپ تک و عمده فروش غرب تهران

امروزه افراد می‌توانند خرید محصول مورد نظر خود را از طریق روش اینترنتی به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهند. این روش خرید از پت شاپ‌های اینترنتی قابل انجام است که محصولات خود را در تنوع بالایی به فروش می‌رسانند. یکی از پت شاپ‌های آنلاین که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت آن انواع محصولات غذایی سگ و گربه را به شکل تک و یا عمده خریداری کنند پت شاپ اینترنتی عسل پت است. در این پت شاپ که در غرب تهران قرار گرفته و یکی از بزرگ‌ترین پت شاپ‌های این منطقه و حتی تهران است افراد به تنوع بالایی از انواع غذای سگ و گربه از برندهای معتبر جهانی دسترسی دارند.

آدرس پت شاپ غرب تهران (حضوری-آنلاین)

برندهایی که در این پت شاپ عرضه شده‌اند همگی از جمله مطرح‌ترین برندهای بازار جهانی هستند که انواع غذای حیوانات خانگی را با استانداردهای بالا و زیر نظر متخصصان تغذیه سگ و گربه به تولید می‌رسانند تا به بهترین شکل از سلامت این حیوان محافظت شود و مواد مغذی مورد نیاز بدن آنها را تأمین گردد.

برای خرید و اطلاع از قیمت غذای خشک سگ و گربه فقط کافی است افراد به وب سایت پت شاپ آنلاین عسل پت مراجعه کرده و با بررسی محصولات و قیمت آنها، غذای مورد نظر خود را سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

آدرس پت شاپ غرب تهران

 آشنایی با پت شاپ‌هایی که در محل زندگی افراد قرار دارند باعث صرفه‌جویی در وقت افراد می‌شود. بسیار مهم است افراد به لیست و آدرس پت شاپ‌ها در اطراف محل زندگی خود دسترسی داشته باشند تا بتوانند به ساده‌ترین شکل ممکن محصول مورد نظر حیوان خود را خریداری کنند. نکته مهمی که باید افراد پس از جمع‌آوری آدرس و نام پت شاپ‌ها به آن توجه داشته باشند اعتبار آن پت شاپ است. پت شاپ‌های مختلفی در مناطق متفاوت همچون غرب تهران وجود دارند؛ اما باید دانست اینکه یک پت شاپ در شهرک گلستان (شهرک راه آهن) یا جایی نزدیک محل زندگی فرد قرار گرفته فقط برای خرید محصول کافی نیست و باید افراد به اعتبار آن پت شاپ نیز توجه داشته باشند. این مسئله به خصوص در مورد خرید غذای خارجی سگ و گربه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا اصالت این محصولات باید مورد تأیید باشد. خرید از پت شاپ‌های معتبر کمک می‌کند تا این اطمینان خاطر در مورد اصالت محصولات ایجاد شود.

بهترین پت شاپ غرب تهران

یکی از پت شاپ‌های معتبر و قدیمی در منطقه غرب تهران پت شاپ عسل پت است که امکان خرید اینترنتی انواع غذای خارجی سگ و گربه را برای افراد فراهم کرده و به آنها کمک می‌کند تا بدون دغدغه خاطر دست به خرید محصول مورد نظر خود بزنند. این پت شاپ از بهترین پت شاپ های تهران در غرب شهر تهران میباشد.

 

 

نظر شما