شناسهٔ خبر: 68118201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خبر داد:

خذمات‌رسانی موکب استانداری تهران به زائران اربعین در نجف

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: استانداری در قالب یک ستاد و برپایی موکب در شهر نجف به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کند که این ستاد روزانه از ۷۰ هزار نفر پذیرایی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری شامگاه جمعه در گفت وگویی خبری اظهار کرد: این ستاد در پارکینگ معروف شهر نجف مستقر است و به همین منظور روزانه ۷۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد و این موضوع مطرح است که تغذیه زائران اربعین حسینی با دقت مورد توجه قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین همه موکب‌های ایرانی که در محدوده نجف برپاست با هماهنگی ستاد عتبات عالیات آنها را پشتیبانی می‌کنیم.

خذمات‌رسانی موکب استانداری تهران به زائران اربعین در نجف

استانداری تهران معین مهران است

استاندار تهران گفت: ستادی که از سوی استانداری تهران در نجف تشکیل شده، موضوعات مربوط به حمل و نقل زائران اربعین حسینی از تهران تا نقطه مرزی مهران به عهده این ستاد قرار دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه استانداری تهران به عنوان معین مهران برای پشتیبانی از زائران اربعین تعیین شده است موضوع تغذیه و حمل و نقل زائران را عهده‌دار هستیم.

فخاری افزود: همچنین از مسیر مهران تا نجف نیز مورد پشتیبانی ستاد استانداری تهران قرار دارد.

اربعین حسینی امسال چهارم شهریورماه است و همانند سال‌های گذشته تعداد زیادی از زائران حسینی در قالب پیاده‌روی در این آیین مذهبی شرکت می‌کنند به همین منظور همه دستگاه‌های اجرایی استان تهران نیز در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی اقدامات و برنامه‌هایی دارند که استانداری تهران نیز در این راستا برنامه‌های مشخصی را در نجف به عهده دارد.

نظر شما