شناسهٔ خبر: 68120286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

دولتمردان مسئول مردم‌دوست و صالح انتخاب کنند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با انتخاب دولت جدید باید از اختلاف دست کشید و دولتمردان مسئول صالح انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل، امروز_ شنبه بیستم مرداد_ در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه سپاه در طول همه دوره‌های مختلف به یاری دولت‌ها رفته‌است، چرا که دولت‌ها متعلق به نظام و مردم هستند، اظهار کرد: همه وظیفه داریم به این دولت کمک کنیم، شرعاً و قانوناً همه باید دولت را یاری کنیم.

وی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از دولت چهاردهم افزود: رسانه‌ها نیز باید بر اساس وظیفه خود علاوه بر نقدهای منصفانه، کارهای انجام شده توسط دولت را انعکاس دهند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رئیس‌جمهور انتخاب شده‌است و باید از اختلافات دست کشید و وفاق و اتحاد اندیشید، گفت: در چارچوب حاکمیت و تحت لوای ولایت فقیه باید آرمان‌ها را جلو ببریم، اختلاف و تفرقه ایجاد کردن کار درستی نیست، قرار نیست اگر دولت دلخواه ما روی کار آمد، دیگران را تهدید کنیم.

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام زحمات و تلاش‌های نظام جمهوری اسلامی، عقب‌ماندگی زیادی وجود دارد، تصریح کرد: از دولتمردان انتظار داریم که برای مسئولیت‌ها افراد مردم دوست و صالح را انتخاب کنند.

نظر شما