شناسهٔ خبر: 68117298 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

هفتاد و هشتمین شماره خبرنامه مفدا منتشر شد

هفتاد و هشتمین شماره خبرنامه مفدا منتشر شد، در این شماره مهم‌ترین اخبار، فعالیت‌ها و رویدادهای مهم فرهنگی، صنفی، دانشجویی، آموزشی و علمی تیر ماه ۱۴۰۳ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ۲۷صفحه منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا کاشان، هفتاد و هشتمین شماره خبرنامه مفدا منتشر شد، در این شماره مهم‌ترین اخبار، فعالیت‌ها و رویدادهای مهم فرهنگی، صنفی، دانشجویی، آموزشی و علمی تیر ماه ۱۴۰۳ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ۲۷صفحه منتشر شده است.

در این‌شماره (اینجا بخوانید) از خبرنامه به موضوعات مهمی چون برگزاری جلسه بررسی مشکلات صنفی، رفاهی، برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تکریم و معارفه دبیران و اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، بازدید دوره ای ارزیابان کلان منطقه ۷ آمایشی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گزارش سی ماهه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برگزاری اولین کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی، گفتگو با نامزدهای برگزیده در رشته برنامه‌های رادیویی جشنواره بین‌المللی سیمرغ، جشن فارغ التحصیلی جمعی ازدانش آموختگان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حرم مطهر رضوی و ... اشاره شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما