شناسهٔ خبر: 68111682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاروان اربعینی موکب امام رضا (ع) از سبزوار راهی کربلا شد

سبزوار- ایرنا - مسوول موکب امام رضا (ع) سبزوار گفت: کاروان اربعین حسینی این موکب با وسایل و اقلام مورد نیاز، روز جمعه در آیینی خاص با حضور شماری از مسوولان و مردم مومن و خیران این شهرستان راهی کربلای معلی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد فیروزآبادی به خبرنگاران اظهار کرد: وسایل و اقلام مورد نیاز این موکب با هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل سه تریلر، سه کامیون و ۲ دستگاه وانت نیسان سردخانه دار و عادی به کشور عراق منتقل می شود.

وی افزود: همچنین بیش از ۱۰۰ نفر از خادمان و نیروهای افتخاری و مورد نیاز این موکب با ۲ دستگاه اتوبوس راهی کربلای معلی شدند.

وی عمده اقلام اهدایی مردم خیر و اصناف این شهرستان را شامل برنج، آرد، روغن، گوشت و مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، چای و انواع دمنوش، نوشابه، آب معدنی، مواد شوینده، نمک، ادویه جات و دیگر مواد غذایی و وسایل ضروری برای پذیرایی از زائران اربعین عنوان کرد.

وی همچنین گفت: ۳۰ دستگاه کولر، یک دستگاه ژنراتور برق، ۶۹ عدد کپسول بزرگ و کوچک گاز، یک منبع آب ۲۰ هزار لیتری، شماری پتو، تشک، متکا و... از اقلام دیگری است که به مقر این موکب در کربلا ارسال شده است.

مسوول موکب امام رضا (ع) ارزش کمک های ویژه اربعین را که توسط مردم و اصناف شهرستان سبزوار اهدا شده است حدود ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

کاروان اربعینی موکب امام رضا (ع) از سبزوار راهی کربلا شد

فیروزآبادی از امام جمعه سبزوار و عضو مجلس خبرگان رهبری، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، نمایندگان مردم دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسوولان اتاق اصناف و خیران این شهرستان برای همکاری و همراهی با این موکب قدردانی کرد.

نظر شما