شناسهٔ خبر: 68109575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساخت ۶ مرکز جامع سلامت در خوی ساخت ۶ مرکز جامع سلامت در خوی

برای توسعه شاخص‌های سلامت ۶ مرکز جامع سلامت در شهرستان خوی در دست احداث است

صاحب‌خبر -

دکتر حبیب زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی در آئین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه برای توسعه شاخص‌های سلامت ۶ مرکز جامع سلامت در شهرستان خوی در دست احداث است گفت: مراکز جامع سلامت در مجموع در ۱۲ هزار متر مربع زیر بنا در مناطق روستایی و مناطق محروم شهری احداث می‌شوند که با بهره برداری از آنها تا پایان امسال تحول بسیار خوبی در توسعه فضا‌های درمانی و خدمات بهداشتی بوجود می‌آید.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این مراکز شمار مراکز جامع سلامت خوی به ۳۳۱ واحد می‌رسد افزود: برای احداث این مراکز جامع سلامت در مجموع بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی با تقدیر از پیگیری‌های مسئولان شهرستان از تصویب ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در وزارت بهداشت هم خبر داد و تصریح کرد: به زودی عملیات اجرایی این بیمارستان برای توسعه تخت‌های بیمارستانی و ارائه خدمات به بیماران شمال استان در خوی آغاز می‌شود.

وی مجموع اعتبارات ساخت این بیمارستان را بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به مرکزیت خوی در ارائه خدمات به بیماران شمال استان احداث این بیمارستان در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی از توجه ویژه به حوزه آموزش این دانشکده نیز خبر داد و گفت: در دو سال گذشته با افزایش دو برابری رشته‌های تحصیلی این دانشکده شمار رشته‌های این دانشکده به ۱۱ رشته و شمار هیئت علمی آن دوبرابر افزایش یافته است

در این مراسم به مناسبت روز خبرنگار با اهدای لوح تقدیر و تندیس از تلاش‌های خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

نظر شما