شناسهٔ خبر: 68113925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس ستاد اربعین شهرستان آستانه اشرفیه عنوان کرد

توزیع روزانه ۲۵۰۰ پرس غذا توسط مواکب آستانه اشرفیه در نجف و کربلا

رئیس ستاد اربعین شهرستان آستانه اشرفیه با تاکید بر ارائه خدمات رفاهی مناسب در مواکب شهرستان آستانه اشرفیه در کشور عراق گفت: دو موکب حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف و صاحب الزمان عجل الله در دو شهر نجف و کربلا روزانه بیش از ۲۵۰۰ پرس غذا اعم از صبحانه، ناهار و شام به زوار اربعین داده و انواع خدمات رفاهی را ارائه خواهند داد.

صاحب‌خبر -

 

به گتوزیع روزانه ۲۵۰۰ پرس غذا توسط مواکب آستانه اشرفیه در نجف و کربلازارش خبرگزاری بسیج گیلان ،خسرو آرنگ فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان آستانه اشرفیه، پنجشنبه شب در گفت‌وگو با برنامه قدم قدم تا اربعین شبکه تلویزیونی باران با بیان اینکه تاکنون چهار جلسه ستاد اربعین و عتبات عالیات در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شده است، اظهار کرد: در این جلسات نواقص مواکب شهرستان بررسی و با هماهنگی‌های صورت گرفته این نقاط ضعف برطرف شده است و مواکب آستانه‌ای در ۲ شهر نجف و کربلا آماده پذیرایی از زوار هستند.

 

وی با اشاره به وجود ۲ موکب از شهرستان آستانه اشرفیه در کشور عراق گفت: ۲ موکب صاحب الزمان و سلطان سید جلال الدین اشرف در ۲ شهر نجف و کربلای معلی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمات رسانی می‌کنند.

 

رئیس ستاد اربعین شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه گیلان و این شهرستان در سال گذشته موکبی را در مرز باشماق برپا کرده بود، افزود: در سال گذشته و با حمایت‌های انجام شده روزانه بیش از ۲۷۰۰ پرس غذا در مرز باشماق به زوار ایرانی داده شد.

 

آرنگ با تاکید بر ارائه خدمات رفاهی مناسب در مواکب شهرستان آستانه اشرفیه در کشور عراق تصریح کرد: دو موکب این شهرستان در ۲ شهر نجف و کربلا روزانه بیش از ۲۵۰۰ پرس غذا اعم از صبحانه، ناهار و شام به زوار اربعین داده و انواع خدمات رفاهی را ارائه خواهند داد.

 

وی نقش خیرین و مردم در برپایی مواکب شهرستان آستانه اشرفیه را بسیار موثر دانست و گفت: اساس برپایی مواکب مردمی بودن آن است که در همین راستا در شهرستان آستانه اشرفیه سعی شده تا حد امکان از ظرفیت خیرین و مردم نهایت بهره را ببریم.

 

رئیس ستاد اربعین شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه کار اعزام خادمین مواکب و اقلام آنان انجام شده و تعدادی از روز گذشته به کشور عراق اعزام و مابقی تا همین هفته اعزام خواهند شد، تصریح کرد: موکب صاحب الزمان شهرستان آستانه اشرفیه در شهر کربلای معلی و موکب سید جلال الدین اشرف در شهر نجف به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

 

آرنگ با تاکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی در مواکب شهرستان آستانه اشرفیه در کشور عراق بیان کرد: مقرر شد در هر مکعب یک روحانی و مبلغ دینی حضور داشته باشد تا با اقدامات فرهنگی خود جوانان و به ویژه نسل جدید را با فرهنگ دینی اسلامی و قدمت شیعه در گیلان آشنا کند.

نظر شما