شناسهٔ خبر: 68107622 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۹ مرداد ۱۳۵۴:

توسط شهرداری تهران: ساخت آپارتمانهای ارزان‌قیمت شروع شد/فاش شدن قتل مجیدشریف واقفی توسط گروه های چپ اسلام گرا

فاش شدن ماجرای لحظه به لحظه ترورهای اخیر در تهران و تیتر یکی که با عنوان زن خرابکار با چشم مجروح برای فرار مردم را به گلوله بست خبر داغ صفحه اول روزنامه اطلاعات امروز یک‌شنبه ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۴ است. اطلاعات که صفحه نخست امروز خود را تماما به این رخداد اختصاص داده است دو عکس هم در این زمینه منتشر کرده است. این روزنامه نوشته خرابکاران جسد همفکر سابق خود را آتش زدند که آن هم کسی نبود جز مجید شریف واقفی دانشجوی دانشگاه آریامهر.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فاش شدن ماجرای لحظه به لحظه ترورهای اخیر در تهران و تیتر یکی که با عنوان زن خرابکار با چشم مجروح برای فرار مردم را به گلوله بست خبر داغ صفحه اول روزنامه اطلاعات امروز یک‌شنبه ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۴ است. اطلاعات که صفحه نخست امروز خود را تماما به این رخداد اختصاص داده است دو عکس هم در این زمینه منتشر کرده است. این روزنامه نوشته خرابکاران جسد همفکر سابق خود را آتش زدند که آن هم کسی نبود جز مجید شریف واقفی دانشجوی دانشگاه آریامهر.

نقشه ترور سرتیپ‌ زندی پور هم که در آن مرتضی صمدیه لباف، وحید افراخته،‌ محمدطاهر رحیمی، محسن خاموشی، منیژه اشرف زاده و مهدی غیوران نقش داشتند هم منتشر شده است.

جریمه ۵۰۰ تومانی آهسته راندن اتومبیل، ۸۰ درصد کاهش قیمت کاباره ها و آخرین وصایای آیت الله میلانی هم خبر دیگر این جریده  عصرگاهی است.

شهرداری تهران برای سکونت آلونک نشین های مناطق مختلف پایتخت دو طرح احداث آپارتمانهای ارزان‌قیمت در مناطق مجیدیه و شوش اجرا گذاشته است.

IMG_20240809_112751_134

پی ریزی ساخت آپارتمانهای ارزان‌قیمت برای آلونک نشین ها در شرق سیدخندان(مجیدیه) و پایین  میدان شوش آغاز شده و در نظر است آلونک نشین های کاشانک و دیگر محلات تهران در این آپارتمانها اسکان داده شوند.

شهرداری اعلام کرد پس از نقل مکان دادن آلونک نشینهای فعلی دیگر به هیچکس اجازه داده نخواهد شد که در تهران و یا حومه های آن اقدام به ساختن آلونک کند.

IMG_20240809_110546_119

خبرنگار ما گزارش می دهد همزمان با اقدامات شهرداری برای ساختن آپارتمانهای ارزان‌قیمت، بخش خصوصی نیز اقدام به سرمایه گذاری برای ساختن آپارتمانهای ارزان‌قیمت در اراضی اطراف تهران کرده است. بخش خصوصی برای ساختن آپارتمانهای ارزان‌قیمت، اراضی علی آباد، اسد آباد و رشید آباد را برگزیده است. هم اکنون اقداماتی در جریان است تا پروانه احداث این آپارتمانها هرچه زودتر صادر شود.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما