شناسهٔ خبر: 67557862 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

سوده نجفی: به مصلحت نیست شهرداری تهران پرچم ایران را برداشته و پرجم عزا را جایگزین کند+فیلم

سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران از حذف پرچم ایران در برخی از مناطق و جایگزین پرچم سیاه انتقاد کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران در ادامه جلسه شورا اظهار کرد: در سطح شهر آذین بندی مناسبی درخصوص فرارسیدن ایام ماه محرم صورت نگرفته است این در حالی است که سال گذشته برخی از مکان‌ها به خوبی آذین بندی شده بودند.

نجفی خاطر نشان کرد: «شاهد آن هستیم که پرچم ایران را برداشته و پرچم عزا نصب کردند که این مساله به مصلحت نیست و باید شهرداری تهران برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشد.»

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نجفی با بیان اینکه سازمان فرهنگی و هنری برای برنامه ریزی نمایشگاه عطر سیب درست صورت بگیرد، گفت: با عنایت خداوند شاهد بودیم که مردم شریف با حضور خودشان در مراحل انتخابات ریاست جمهوری برگه زرین دیگری را ثبت کردند. وی با اشاره به اینکه مردم نشان دادند که تلاش‌های انقلاب اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای از حرکت متوقف نخواهد شد، افزود: وظیفه قانونی کارگزاران است که رییس جمهور جدید را همراهی کنند. درخواست دیگری از رییس جمهور این است که توجه ویژه ای به مسائل شهر تهران داشته باشند. تهران به عنوان پایتخت مشکلات خاصی مانند آلودگی، ترافیک و.. دارند که به تنهایی حل نخواهد شد.

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما