شناسهٔ خبر: 68101408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

خیران پیشقدم در عرصه های انسان دوستانه هستند - اکونیوز

اقتصاد ایران: رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه خیران پیشقدم در عرصه های انسان دوستانه هستند، گفت: مجمع خیرین سلامت گیلان گام های خوبی در این حوزه برداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در همایش تجلیل از خیرین سلامت گیلان اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌ها دولت باید از ظرفیت‌های خیرین در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت استفاده شود.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در صحنه‌های مختلف اعم از توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی افزود: هر جا که حضور مردم را داشته‌ایم موفق عمل کرده‌ایم از این‌رو استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌های مردمی و خیرین در حوزه مهمی همچون بهداشت و درمان ضرورت دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر تقویت امکانات و تجهیزات پزشکی در استان بیان کرد: گیلان از کادر پزشکی خوبی برخوردار است اما فضاها و امکانات پزشکی موجود حق مردم استان نبوده بنابراین باید تقویت شود.

وی ضمن قدردانی از خیرین سلامت برای رفع مشکلات و کمبودهای این حوزه گفت: خیران پیشقدم در عرصه‌های انسان دوستانه هستند لذا مردان بزرگی همچون دکتر محمد صادق پیروز توانستند کارهای ماندگاری به یادگار بگذارند تا سالیان سال از آنها به نیکی یاد شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه خیرین با انجام امور خیرخواهانه و نوعدوستانه خود درس بزرگی به همگان می‌دهند، گفت: مجمع خیرین سلامت گیلان با هدف فراهم آمدن امکان، شناسایی و ساماندهی خیرین و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری صحیح از کمک‌ها، مشارکت‌های مردمی و هدایت کمک‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت تشکیل شده و گام‌های خوبی در این حوزه برداشته شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما