شناسهٔ خبر: 68100101 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اشک‌های علیپور پس از چهارمی؛ تنهایی جنگیدم، خیلی بی‌معرفت هستند

رضا علیپور پس از پایان کارش در مسابقات سنگنوردی که با کسب جایگاه چهارم همراه بود، با چشمانی اشکبار و در صحبت هایی کوتاه، خطاب به مردم ایران گفت که شرمنده ام.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا علیپور سنگ نورد کشورمان درباره کسب عنوان چهارمی المپیک اظهار داشت:  همه تلاشم را کردم. یک سال، یک شب راحت نخوابیدم. تنهایی،  نه مربی دارم، هیچ کسی را ندارم. تک و تنها. روز آخر هم دچار مصدومیت شدم و تاندون دستم نصفش پاره شد. نه مدال نقره، نه برنز و نه چهارمی برایم هیچ ارزشی ندارد.

وی افزود: این حرف ها را از غرور نمی زنم. من دارنده 21 مدال سنگ نوردی جهان هستم و افتخاراتم و مدال هایم از همه این سنگ نوردان حاضر در  المپیک بیشتر است. می خواهم یک چیزی بگویم. در انتهای عمق وجودم همه تلاشم را کردم و نشد دیگه. می خواستم برای ایران و مردمم افتخار قهرمانی المپیک را بیاورم اما نشد.
وی افزود: 9 صدم ثانیه با رکورد جهان فاصله دارم. من 4 سال رکورددار جهان بودم. شرمنده هستم، هر طور بگویم جمع نمی شود. من قهرمان جهان هستم و قهرمان بازی های آسیایی هستم. چهارمی برای من توجیه نیست. من انتظار طلا داشتم. 

علیپور در شرایطی که با بغض صحبت می کرد، خاطرنشان کرد: تنهایی جنگیدم. به خاطر یک باخت می گفتند، علیپور تمام شد. خیلی بی معرفت هستند. همه مردم کشورمان ایران را دوست دارم. خاک پای همه مردم ایران هستم. شرمنده هستم و نشد.

258 258

نظر شما