شناسهٔ خبر: 68099765 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اشک‌های علیپور پس از نرسیدن به مدال المپیک/ «تنهایی جنگیدم اما نشد»

معصومه مومی‌وند

سنگ‌نورد ایران پس از عدم کسب مدال المپیک در حالی که اشک می‌ریخت گفت: شرمنده همه مردم هستم، خیلی تلاش کردم، نشد. تنهایی جنگیدم و نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رضا علیپور سنگ‌نورد ایران در رقابت با حریفانش با چند صدم ثانیه اختلاف از رسیدن به مدال المپیک بازماند و در رده چهارم قرار گرفت.

علیپور موفق شد رکورد ۴ ثانیه و ۸۴ صدم ثانیه را ثبت کند که بهترین رکورد او به شمار می‌رود.

او در حالی که نمی‌توانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد، درباره این رقابت اظهار داشت: شرمنده همه مردم هستم، خیلی تلاش کردم، نشد. تنهایی جنگیدم و نشد.

او همچنین گفت: همه تلاشم را کردم. یک سال، یک شب راحت نخوابیدم. تنهایی. نه مربی دارم، هیچ کسی را ندارم. تک و تنها. روز آخر هم دچار مصدومیت شدم و تاندون دستم نصفش پاره شد. نه مدال نقره، نه برنز و نه چهارمی برایم هیچ ارزشی ندارد.

وی افزود: این حرف ها را از غرور نمی زنم. من دارنده ۲۱ مدال سنگ نوردی جهان هستم و افتخاراتم و مدال هایم از همه این سنگ نوردان حاضر در  المپیک بیشتر است. می‌خواهم یک چیزی بگویم. در انتهای عمق وجودم همه تلاشم را کردم اما نشد. می‌خواستم برای ایران و مردمم افتخار و قهرمانی المپیک را بیاورم اما نشد.

وی افزود: ۹ صدم ثانیه با رکورد جهان فاصله دارم. من ۴ سال رکورددار جهان بودم. شرمنده هستم، هر طور بگویم جمع نمی‌شود. من قهرمان جهان و قهرمان بازی های آسیایی هستم. چهارمی برای من توجیه نیست. من انتظار طلا داشتم. به خاطر یک باخت می‌گفتند، علیپور تمام شد. خیلی بی معرفت هستند. همه مردم کشورمان ایران را دوست دارم. خاک پای همه مردم ایران هستم. شرمنده هستم و نشد.

انتهای پیام 

نظر شما