شناسهٔ خبر: 68095385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جشن آملی‌ها بعد از مدال محمدهادی ساروی سوژه جهان شد

اقتصادنیوز: جشن آملی‌ها بعد از مدال محمدهادی ساروی مورد توجه اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدهادی ساروی ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران شب گذشته (چهارشنبه) با برتری چهار بر یک برابر آرتور الکسانیان ارمنستانی نخستین مدال طلای کاروان ایران را به نام خود ضرب کرد. ساروی پیش از این مدال برنز المپیک توکیو را از آن خود کرده بود.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به قدرت‌نمایی دلاور آملی کشتی ایران نوشت: ساروی روز چهارشنبه در بازی‌های المپیک پاریس در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی برابر آرتور الکسانیان، با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد تا مدال برنزی را که سه سال پیش در توکیو کسب کرده بود را به طلا تبدیل کند.

در ادامه گزارش به نقل از ساروی آمده است: کسب مدال طلا پس از سه تلاش بسیار شیرین است. برای حریفم در فینال احترام زیادی قائلم، او بسیار حرفه ای است، اما توانستم او را شکست دهم.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین با اشاره شادی زائدالوصف آملی‌ها پس از کسب نشان طلای ساروی، نوشت: ساروی بعد از کسب مدال زرین بازی‌های المپیک پاریس باخبر شد که در زادگاهش آمل جشن و سرور برگزار است. وی گفت: شهر و استان من خانه کشتی فرنگی در ایران است. همه در آنجا واقعا خوشحال هستند و برای این پیروزی جشن می‌گیرند.

نظر شما