شناسهٔ خبر: 68090775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاریس، فراموشی‌نشدنی تر از لندن:

کشتی فرنگی فردا شب تاریخ‌سازی می‌کند

تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه اتفاقی تاریخی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کشتی فرنگی ایران در آستانه یک تاریخ‌سازی بزرگ قرار دارد که امشب هادی ساروی می‌تواند این رویا را برای خودش و کاروان ایران دست‌یافتنی‌تر کند و اولین مدال طلای المپیک پاریس را کسب کند.

در المپیک 2012 لندن تیم ملی کشتی فرنگی ایران توسط حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی 3 مدال طلا کسب عملکرد خیره‌کننده‎ای داشتند و حالا فرنگی‌کارهای ایران در 2024 پاریس می‌توانند با کسب سه طلا و یک برنز فراتر از المپیک لندن ظاهر شوند.

روز گذشته امین میرزازاده مدال برنز مسابقات را کسب کرد، سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی با کشتی‌های جون‌دار و هیجان انگیزی که گرفتند فینالیست شدند و هادی ساروی در فینال باید به مصاف آرتور الكسانيان برود.

2064479

هادی ساوری پرچمدار مسیری است که خود او را جاودانه می‌کند و یک فرصت تاریخی در اختیار شاگردان رنگرز قرار می‌دهد، تقابل با آرتور الكسانيان در فینال و دست پیدا کردن به مدال طلا با شکست این رقیب سرسخت شیرین  و فراموش نشدنی خواهد بود.

2064821

همه چیز به امشب و فردا شب بستگی دارد، کشتی‌گیرهای توان و استعداد خلق شگفتی در المپیک پاریس را دارند تا با سهم بالایی از کسب مدال چراغی را روشن کنند و بچه‌های کشتی آزاد این مسیر فوق‌العاده را ادامه دهند.

2064825

نظر شما