شناسهٔ خبر: 68092747 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

ممنوعیت ورود موتورسواران به تونل‌های شهری

روزنامه آرمان

پارسال شاهد جان باختن ۱۱ نفر از راکبین موتورسیکلت بدلیل ورود به تونل‌ها و واژگونی و برخورد با سطح راه و یا برخورد با دیواره تونل‌ها بر اثر مسمومیت گازهای آلاینده بوده‌ایم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

پارسال شاهد جان باختن ۱۱ نفر از راکبین موتورسیکلت بدلیل ورود به تونل‌ها و واژگونی و برخورد با سطح راه و یا برخورد با دیواره تونل‌ها بر اثر مسمومیت گاز‌های آلاینده بوده‌ایم. سرهنگ فیروز کشیر، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص گفت: همچنین در ۴ ماهه منتهی به تیر ماه سال جاری متاسفانه ۲ نفر از راکبین موتورسیکلت بر اثر ورود به تونل جان خود را از دست داده‌اند.

در سال گذشته تعداد ۳۴ نفر از راکبین موتورسیکلت بر اثر ورود و تردد به خطوط ویژه شهر تهران جان خود را از دست داده‌اند واین آمار در ۴ ماهه امسال ۹ نفر بوده است. در خطوط ویژه فقط تردد اتوبوس‌های تندرو و ماشین‌های امدادی و پلیس مجاز بوده و موتورسواران نمی‌توانند از این خطوط جهت تردد و ادامه حرکت استفاده کنند. آمار تصادفات منجر به مرگ موتورسوار در ۴ ماهه منتهی به تیر ماه سال ۱۴۰۲ در شهر تهران تعداد ۱۲۲ نفر بود که امسال به ۸۹ نفر رسید و کاهش ۲۷ درصدی داشت.

نظر شما