شناسهٔ خبر: 68091045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور خبر داد

اعزام ۴۰۰ هزار نفر به اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از اعزام ۴۰۰ هزار نفر به اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب طی ماه‌های مرداد و شهریور سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، روح الله محمدحسین‌زاده، امروز _چهارشنبه هفدهم مرداد_ در نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور که به ریاست استاندار کردستان و با حضور دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی توسط ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد، اظهار کرد: ۴۰۰ هزار نفر از اول مرداد تا ۳۱ شهریور در قالب راهیان نور به یادمان‌های دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۱ قرارگاه در ستاد مرکزی راهیان نور فعالیت دارد، افزود: با توجه به ناوگان حمل و نقل مجهز و مجرب، تاکنون تلفات جاده‌ای در بحث راهیان نور نداشته‌ایم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به بهسازی جاده شوش- فکه در استان خوزستان بر لزوم بهسازی زیرساخت‌های راهیان نور غرب و شمال غرب کشور نیز تاکید کرد.

بر اساس این گزارش؛ نشست مذکور پیرو جمع بندی فعالیت‌های دستگاه اجرایی در راهیان نور غرب و شمال غرب کشور و ارائه گزارش عملکرد و اقدامات توسط نمایندگان دستگاه‌ها در زمینه اعزام راهیان نور این مناطق برنامه‌ریزی شد و پیرامون مسائل عمده فرهنگی، زیرساختی در این سه استان مواردی بیان و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در همین راستا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی نیز گزارش عملکرد مجموعه خود را در راهیان نور غرب کشور ارائه و برنامه‌های مد نظر جهت برگزاری این اردوی فرهنگی را نیز مورد بررسی قرار دادند.

نظر شما