شناسهٔ خبر: 68092084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تفاهم نامه انتقال دانش فنی تکثیر شاه میگو در آذربایجان غربی منعقد شد

ارومیه - ایرنا - تفاهم نامه انتفال دانش فنی تکثیر شاه میگو به بخش خصوصی شامگاه پنجشنبه طی آیینی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس مرکز تحقیقات ارتمیای کشور منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در این مراسم که در مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به توانمندی محققین و دانشمندان داخلی کشور، افزود: امروز در سایه توانمندی این محققان، موفقیت و پیشرفت در صحنه های اقتصاد کشاورزی را شاهدیم.

تفاهم نامه انتقال دانش فنی تکثیر شاه میگو در آذربایجان غربی منعقد شد

سید مجتبی خیام نکویی افزود: حمایت و افزایش ارتباط با بخش خصوصی در جهت انتقال دانش فنی، همکاری و پیگیری تا رسیدن به هدف نهایی و تولید تجاری توسط بخش خصوصی ضروری است.

وی اظهار داشت: همچنین باید حاکمیت بخشیدن به فرهنگ مدیریت جهادی با اولویت تامین سفره مردم و رفع نیازمندی های جامعه در دستور کار قرار گیرد.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افزود: برای دستیابی به خودکفایی لازم است، تمامی توان خود را برای افزایش بهره ‌وری در بخش کشاورزی با استفاده از دانش و فناوری های نوین به کار گیریم.

دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی با همسران شهیدان گرگین عباسپور و رحمان جوادی

معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به همراه رییس مرکز تحقیقات آرتمیای کشور در ادامه سفر یکروزه خود به استان آذربایجان‌ غربی، با خانواده های معظم شهیدان رحمان جوادی و گرگین عباسپور در ارومیه دیدار و از آنان دلجویی کرد.

خیام نکویی با ارج نهادن به جایگاه خانواده های شهدا در جامعه، هدف از این دیدار را تجلیل از صبر، ایثار و از خودگذشتگی خانواده های معظم شهدا بیان کرد و افزود: خون شهدا تضمین و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

تفاهم نامه انتقال دانش فنی تکثیر شاه میگو در آذربایجان غربی منعقد شد

وی با بیان اینکه شهیدان و ایثارگران با هدف والای خود به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب کردند، گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

شهید معزز رحمان جوادی در سال ۱۳۶۳ به علت انفجار مین به افتخار جانبازی و در سال ۱۳۸۳ در منطقه سرو شهرستان ارومیه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گرگین عباسپور نیز در سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی حاج عمران پیرانشهر مجروح شد و تاکنون مفقود الاثر است.

نظر شما