شناسهٔ خبر: 68087355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران:

یک‌طرفه شدن کندوان/ تردد در محور هراز پرحجم است

رئیس پلیس راه مازندران از یک‌طرفه شدن کندوان به‌دلیل حجم بار تردد تهران به چالوس و پرحجم بودن دو طرف محور هراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران، با بیان اینکه هم‌اکنون کندوان به‌دلیل حجم بار تردد براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی یک‌طرفه شد، اظهار کرد: این اعمال محدودیت تا زمان رفع بار حجم تردد در این محور ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر آن هم‌اکنون شاهد حجم تردد در محور هراز هستیم، افزود: این حجم تردد در دو طرف مناطق اسک، سپاه سد و لاسم مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه هفدهم مرداد شروع شده و تا روز شنبه بیستم مرداد در جاده‌های مازندران ادامه می‌شود.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه الی ساعت شش صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است، افزود: روز جمعه از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران به شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: جمعه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع و تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است.

نظر شما