شناسهٔ خبر: 68083801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان:

همراهی رسانه‌ها مدیریت مصرف‌برق در خراسان‌رضوی را آسان کرد

مشهد-ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همراهی رسانه‌ها در مدیریت مصرف برق همزمان با گرمای هوا و اوج بار در شبکه برق، کنترل این وضعیت را در کل استان آسان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا خدابنده روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز مشهد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک این روز به خبرنگاران ایرنا از اهالی رسانه به منظور اطلاع رسانی پیرامون برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی و جلب مشارکت مردم در این حوزه قدردانی کرد.

وی بیان کرد: به طور قطع اخباری که از خردادماه تاکنون در خصوص لزوم کاهش مصرف برق و پویش "با انرژی" از سوی رسانه‌های مختلف منتشر شده، متولیان صنعت برق را در جلب مشارکت مشترکین برای مدیریت بار در این ایام به خوبی یاری کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون مدیریت مصرف برق در استان با وجود شدت گرمای هوا به خوبی انجام گرفته است، اخباری که رسانه‌ها در این زمینه تولید کرده‌اند همراه با پویش "با انرژی" عامل تشویقی مضاعف بوده و به اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف کمک شایانی کرده است.

وی گفت: برنامه مدیریت بار امسال در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، تجاری و اداری انجام گرفته است و مشترکان این حوزه‌ها همراهی مطلوبی داشتند، در طول مدت اجرای برنامه مدیریت بار قطعی برق این حوزه‌ها انجام گرفته و به صورت خودجوش و با برنامه‌ای که از قبل تدوین کرده بودند، اقدام به قطعی برق و مدیریت استفاده از آن در زمان اوج بار نمودند.

خدابنده همچنین با اشاره به افزایش دمای هوا در چند روز اخیر و لزوم همراهی بیشتر مشترکین از ادارات خواست در این مدت صرفه جویی بیشتری داشته و طبق مصوبه هیات وزیران عمل کنند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی نیز در این دیدار در سخنانی به قدمت ۹۰ ساله این رسانه رسمی و جایگاه آن در حوزه اطلاع رسانی پرداخت.

حسینعلی راشکی افزود: خوشبختانه در ایام اوج بار امسال و اتفاقاتی که در این مدت رخ داد، با مدیریت مطلوب مدیران و عوامل صنعت برق خراسان رضوی، کمترین میزان قطعی برق در استان بویژه برای مشترکین خانگی ثبت شد.

نظر شما