شناسهٔ خبر: 68085606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

تثبیت درآمد ۳۵ شهرداری در استان گلستان

طیبه شهسوار

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به بهبود وضعیت آبرسانی شهرهای گرگان، گنبد و کلاله گفت: افزایش اعتبارات آبرسانی به شهرهای استان شاخص‌ترین رهاورد سفر اول شهید جمهور به استان گلستان بود.

صاحب‌خبر -

سیدمحسن حسینی ظهر امروز، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه رسانه ارتباط بین ارگان‌ها، ادارات و سازمان‌ها را آسان‌تر می‌کند، ضمن تقدیر از مجاهدت‌های استاندار معزز و شرکت آب منطقه‌ای گلستان از بهبود وضعیت زیرساخت‌های آبرسانی خبر داد و  اظهار کرد: در مصوبات سفرهای استانی با افزایش اعتبارات این حوزه از ۵۹ میلیارد تومان به ۶۶۰ میلیارد تومان مشکل کم آبی شهرها رفع و تنش آبی استان کاهش یافته است.

وی در ادامه بهبود مقررات در حوزه شهری و افزایش بودجه شهرداری‌های استان را از دیگر اقدامات مهم دولت سیزدهم برشمرد و افزود: افزایش اعتبارات از حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به بالای ۵۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ موجب بهبود خدمات جاری و عمرانی شهرداری‌ها به مردم استان شده است.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه اصلاح مقررات مالیاتی و لغو قانون تجمیع عوارض شهرداری گامی مثبت در جهت پیشرفت فعالیت‌های عمرانی است تصریح کرد: در سه سال اخیر این امر بزرگترین اتفاق در امور شهرداری‌ها بوده و این سازمان به دلیل مسائل مالی در خدمت‌رسانی به مردم دچار قصور نشده است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با رصد وضعیت حقوقی پرسنل شهرداری‌های استان، وضعیت حاد و پرداختی معوقی مشاهده نشده است و از ۳۶ شهر استان، ۳۵ شهر از ثبات درآمدی برخوردارند.

انتهای پیام

نظر شما