شناسهٔ خبر: 68083775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به مناسبت روز خبرنگار:

سردار باقری فرمانده سپاه استان لرستان پیام تبریک صادر کرد

سردار باقری فرمانده سپاه استان لرستان در پیامی روز خبرنگار را گرامی و آن را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر نمودند. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و تحیات الهی به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه و روح پرفتوح امام خمینی(ره) و با آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) در ۱۷ مرداد ماه که به یادبود خبرنگار شهید و مجاهد لرستانی شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است، یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهدای خبرنگار فلسطین قهرمان که متعهدانه و دلسوزانه در راه اعتلای نام اسلام جانفشانی نمودند را گرامی می داریم.

 در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه، مجاهدان عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم هستند که با تلاشهای بی دریغ، موجب بازتاب اقتدار و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و انعکاس عملکرد و دستاوردهای افتخار آمیز انقلاب اسلامی و همچنین رویارویی با امپراطوری رسانه ای دشمن و بیان پیروزی های جبهه مقاومت گردیده اند.

 لذا این روز ارزشمند را به شما خبرنگاران گرامی که با دوربین ها، قلم ها و دلسوزی های خود لحظه ها را برای همیشه ماندگار میکنید، تبریک عرض نموده و برای شما عزیزان آرزوی توفیق و عاقبت بخیری دارم.

سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقریفرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان

انتهای پیام /

نظر شما