شناسهٔ خبر: 68080665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تشکیل ۷۴ میلیارد ریال پرونده تخلف در گشت‌های مشترک بازرسی یزد

حمید رضا دهقان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به انجام حدود یکهزار فقره گشت مشترک بازرسی در سطح استان طی چهار ماهه سال جاری، گفت: در این باره بیش از ۷۴ میلیارد ریال پرونده تخلف تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

«محمدکاظم صادقیان» با بیان این که نظارت ویژه بر تأمین، توزیع و قیمت کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن، تخم مرغ و سایر اقلام پرمصرف، بازدید از انبار کالاها از جمله فعالیت‌هایی است که به طور مستمر توسط تیم های مشترک بازرسی و نظارت استان انجام می‌گیرد، افزود: در این راستا  برگزاری گشتهای مشترک بازرسی  در مرکز استان و شهرستانهای تابعه نیز از دیگر اقدامات اداره کل در رصد و پایش بازار واحدهای صنفی و غیر صنفی است.

وی افزود: طی چهار ماهه سال جاری تعداد ۹۸۷ فقره گشت مشترک بازرسی انجام و در این راستا ۱۶۵ مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۴ میلیارد و ۳۴۳ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال تشکیل شده است.

صادقیان تصریح کرد: توجه به سود قانونی متعارف و لزوم رعایت آن توسط بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای صنفی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور و قیمت‌گذاری کالاها در مراکز خرید، پاساژها، بازارها و واحدهای عرضه و توزیع کالا از جمله مواردی است که در دستور کار این نظارت‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: انجام گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان  فرمانداری، مرکز بهداشت و اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و اداره کل استاندارد صورت گرفته است .

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان، صادقیان در پایان متذکر شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی  و عدم درج قیمت می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را برای رسیدگی ارائه دهند.

انتهای پیام

نظر شما