شناسهٔ خبر: 68080386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختلاف خانوادگی منجر به قتل زن ۲۲ ساله زنجانی شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از قتل زن ۲۲ ساله به دست همسرش خبر داد و گفت: قاتل انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کاراگاه محمدعلی آدینه لو روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وصول گزارش انتقال مصدوم ناشی از ضربات چاقو به بیمارستان بلافاصله تیمی از کارآگاهان به بیمارستان اعزام و تحقیقات خود را شروع کردند.

وی افزود: با حضور کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی در بیمارستان گزارش قتل مصدوم که زنی ۲۲ ساله بود در بیمارستان تائید شد.

سرهنگ آدینه لو اظهار داشت: تحقیقات میدانی پلیس از محل سکونت مقتول حاکی است مقتول بعد از مشاجر و دعوا با همسرش مصدوم و از طریق وی به بیمارستان منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شوهر مقتول در ابتدا منکر هر گونه درگیری با همسرش شده ولی در مواجهه با ادله پلیس، لب به اعتراف گشود و اعلام کرد پس از دعوا و مشاجره با همسرش او را با ضربات چاقو مصدوم و به بیمارستان منتقل کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان انگیزه قاتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: پرونده مقدماتی تشکیل و متهم با قرار مناسب قضایی روانه زندان شد.

نظر شما