شناسهٔ خبر: 68075082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تلاش مخابرات استان سمنان در تداوم پایداری شبکه ارتباطی

در راستای پایدارسازی شبکه مخابراتی و ارتباطی در سطح استان سمنان، عملیات رفع خرابی در شهرستان‌های دامغان، گرمسار، مهدیشهر و سرخه با موفقیت انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، در پی ایجاد خسارت به تجهیزات مخابراتی توسط شرکت‌های خدمت‌رسان در حین حفاری و همچنین گودبرداری غیراصولی ساختمان، عملیات بازسازی و ترمیم پست‌های مخابرات در نقاط مختلف استان با سرعت در دستور کار پرسنل شبکه و فنی قرار گرفت.

براساس این گزارش، مخابرات استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تأمین تجهیزات و اعزام تیم فنی و عملیاتی شبکه به محل خرابی، نسبت به ترمیم نقاط آسیب دیده و رفع اختلال ارتباطی اقدام کرد.

شایان ذکر است رفع خرابی در شهرستان‌های دامغان و گرمسار، شهرک خاتم شهرستان مهدیشهر و محدوده میدان بهشتی و خیابان‌های قدوسی و شهدای گمنام شهرستان سرخه با انجام عملیات‌های حفاری، مفصل‌بندی، سونداژ، جایگذاری ماژول و کنکتور با موفقیت انجام شد.

میزان هزینه انجام اجرای عملیات رفع خرابی این نقاط بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

گفتنی‌ست رصد و پایش لحظه‌ای وضعیت شبکه ارتباطی استان در دستور کار مخابرات قرار دارد تا اختلالات این‌چنینی در اسرع وقت رسیدگی و از ثبات و پایداری وضعیت شبکه اطمینان حاصل شود.

در پایان یادآور می‌شود پیمانکاران شرکت‌های خدمات‌رسان موظفند قبل از هرگونه حفاری، جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در وضعیت ارتباطی ‌هم‌استانی‌های عزیز و همچنین خسارت‌های احتمالی وارده، با مخابرات استان سمنان مکاتبه و هماهنگی‌های لازم را بعمل آورند.

نظر شما