شناسهٔ خبر: 68074822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت

تجدید بیعت خبرنگاران با شهدا در کرمان

جمعی از مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌های استان کرمان در آستانه روز خبرنگار با حضور در گلزار شهدای کرمان، با شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای خبرنگار تجدید میثاق کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، جمعی از مدیران دفاتر استانی خبرگزاری‌ها در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند و پس از زیارت مزار سیدالشهدای مقاومت، ضمن تجدید بیعت با شهدای خبرنگار، به گلباران قبور شهدا پرداختند.

این مراسم با همراهی سرهنگ پاسدار محمود مهدوی‌فرد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با حضور سردار حسنی سعدی مسئول گلزار شهدا و از جانبازان فعال در حوزه رسانه و تبلیغات و اهالی رسانه از خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، ایکنا، ایمنا، برنا، تسنیم، خبرآنلاین، دانشجو، دفاع پرس، شبستان و مهر برگزار شد.

به گزارش ایمنا، استان کرمان ۱۱ شهید خبرنگار دارد که از این تعداد شهیدان غلامرضا نامدار محمدی، حمید نظری مکی آبادی، غلامرضا جعفری کرمانی پور، حاج حسن مصطفوی، غلامرضا آتشی گوهری، احمد محمدی، محسن کرموند، حمید نظریان و مرتضی چمن مربوط به دفاع مقدس؛ شهید اسماعیل عمرانی مربوط به سقوط هواپیمای C۱۳۰ و شهیده آیدا قاسمی، از خبرگزاری پانا مربوط به حمله تروریستی مسیر گلزار شهدا است.

تجدید بیعت خبرنگاران با شهدا در کرمان

نظر شما