شناسهٔ خبر: 68072840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پرنیان:

سازمان برنامه و بودجه باید درباره مطالبات معلمان و بازنشستگان تصمیم اساسی بگیرد

کامیار زادفر

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان برنامه و بودجه باید در خصوص مطالبات معلمان و بازنشستگان تصمیمی اساسی بگیرد.

صاحب‌خبر -

ضرغام پرنیان، ۱۶ مرداد در حاشیه بازدید از مدارس طرح شهید عجمیان در استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ۱۷۲۰۰ گروه جهادی دانش آموزی و معلمی در کشور اظهار کرد: در طرح شهید عجمیان در استان مرکزی تاکنون ۱۲۰ مدرسه و ۲ هزار کلاس درس بهسازی، شاداب سازی و مرمت شده است. در کشور نیز بیش از ۷۰ هزار کلاس درس طی سال گذشته بهسازی شده است.

وی با اشاره به هدفگذاری ۱۱۰ هزار کلاس درس در کشور و ۲ هزار کلاس درس در استان مرکزی در این طرح افزود: دانش آموزان و معلمان نسبت به مدرسه احساس تکلیف می‌کنند و کار دلی انجام می‌دهند.

پرنیان اضافه کرد: ما اعتبارات این طرح را در سال گذشته در ساختار بودجه گنجاندیم و سعی کردیم گفتمان شهید عجمیان همه‌گیر باشد و همه نسبت به آموزش و پرورش احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه وزیر، مطالبات معلمان و بازنشستگان را به شدت پیگیری می‌کند، گفت: سازمان برنامه و بودجه باید در خصوص مطالبات معلمان و بازنشستگان تصمیمی اساسی بگیرد. مطالبه‌گری‌ها از جانب ما صورت گرفته و باید سازمان برنامه پیگیر باشد.

پرنیان با بیان اینکه نگاه ما به بحث کتابخوانی جدی است افزود: می‌طلبد یک دغدغه همگانی از دل خانواده‌ها در این خصوص شکل بگیرد و خانواده‌ها، بچه‌ها را از گوشی موبایل فاصله بدهند و به سمت کتاب میل دهند. ما تاکید داریم که در هر مدرسه‌ای که می‌سازیم باید نمازخانه و کتابخانه ساخته شود.

انتهای پیام

نظر شما