شناسهٔ خبر: 68071903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه

یاسوج - ایرنا - فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در ابتکاری جالب از خبرنگاران فعال این شهرستان در یک مکان تفریحی و گردشگری از زحمات یکساله اهالی رسانه این شهرستان تجلیل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرماندار کهگیلویه روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به شهادت خبرنگار خبرگزاری ایرنا شهید محمود صارمی در کشور افغانستان اظهار داشت: شغل خبرنگاری یکی از سخت ترین و خطرناک ترین مشاغل است.

سید حمزه محقق زاده بیان کرد: همه مسئولان در هر شغلی و جایگاه به خاک و منطقه خود عشق و علاقه دارند و اهل هنر و بخصوص خبرنگاران بیشترین عشق را به خاک خود و بالاترین احساس مسئولیت را در وجود خود احساس می‌کنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران در مسیر خطیر خود گاهی مورد هجمه قرار می‌گیرند و علاقه آنها به این مسیر مانع از اهداف درست انها نمی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه بویراحمد نیز در این نشست گفت: خبرنگاران با توجه به رسالت مهم خود جلوتر از مسئولان هستند و این رویکرد مردمی رسانه ها متولیان را به تلاش جهادی بیشتر تشویق می کنند.

امین درخشان بدون اشاره به به جزئیات ابلاغ خبرنگاری به عنوان مشاغل سخت به اداره کار افزود: امید است این قانون هر چه سریعتر تصویب و نهایی شود.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان سختی کار خبرنگار را درک نمی‌کنند تصریح کرد: نقد خبرنگار جوهره کار اوست و نقد در چارچوب اخلاق و واقع‌گرایی به مسئولان کمک می کند.

درخشان تعداد زیاد رسانه در استان را فرصت و ظرفیتی مناسب دانست و عنوان کرد: جامعه رسانه‌ای ما جامعه دغدغه‌مند و اخلاق مدار است و به خطوط قرمز حاکمیت و نظام توجه جدی داشتند و دارند و جامعه خبرنگاران در استان ما نوپاست و باید به سمت حرفه‌ای شدن به معنای واقعی حرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه هم گفت: خبرنگاران با انعکاس حقیقت بدون جانب‌داری همیشه نشان دادند رسالتی سنگین بر دوش دارند.

عبدالکریم عبودی هدف از این گردهمایی خبرنگاران را ایجاد فضای صمیمی و تعامل بیشتر اعلام کرد.

دی این نشست مسابقه خاطره گویی بین خبرنگاران بود که برای بهترین خاطره جایزه ای در نظر گرفته شد.

نظر شما