شناسهٔ خبر: 68081800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اعزام ورزشکار چادگانی به مسابقات کشوری پرتاب وزنه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: در سری رقابت‌های جام پرچم، زهرا آرپناهی توانست به‌عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری این جام در رشته پرتاب وزنه راه یابد.

صاحب‌خبر -

رضا آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: در سری رقابت‌های جام پرچم، خانم زهرا آرپناهی در رشته پرتاب وزنه از روستای گشنیزجان شهرستان چادگان توانست به عنوان نماینده استان اصفهان به مسابقات کشوری راه پیدا کند.

وی افزود: این ورزشکار در رده سنی نوجوانان بیستم مرداد سال جاری برای شرکت در مسابقات کشوری عازم ایلام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: ورزش شهرستان چادگان برای شرکت در مسابقات کشوری از سطح مطلوبی برخوردار است که این سطح در ورزش‌های رزمی بیشتر است.

آقایی تاکید کرد: در روستاهای شهر چادگان استعدادهای خوب ورزشی وجود دارد و طی چهار سال اخیر، ۲۳ خانه ورزش در روستاها احداث کردیم که به شناسایی استعدادها کمک شایانی کرد.

وی اضافه کرد: طبق طرح آمایش سرزمینی در روستاهای مشهد کاوه و علی عرب به ترتیب از استعدادهایی در رشته‌های والیبال، کشتی و کنگ فو برخوردار هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: با وجود این موارد، باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری وجود داشته باشد و نیازمند تلاش بیشتری هستیم که با کمک دهیاری‌ها استعدادهای برتری شناسایی شوند.

نظر شما