شناسهٔ خبر: 68070314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور:

هزینه برای آموزش عالی، سرمایه گذاری فرهنگی است

بروجرد - ایرنا - معاون عمرانی و آموزشی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: هزینه‌ای که برای آموزش عالی شود سرمایه‌گذاری برای فرهنگ و تاریخ کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین شفیعی روز سه شنبه در بازدید از طرح های عمرانی دانشگاه آیت الله بروجردی اظهار کرد: تغییرات دانشگاه محسوس بوده و در مسیر صحیح قرار گرفته که باید این مهم، حفظ و شتاب بیشتری بگیرد.

وی با تاکید بر مسیر پیشرفت مطلوب دانشگاه آیت الله بروجردی بیان کرد: بزرگترین دفاع در عرصه های مختلف عملکرد ما است.

معاون عمرانی و آموزشی سازمان برنامه و بودجه کل کشور اضافه کرد: ظرفیت دانشگاه آیت‎ الله العظمی بروجردی (ره) فراتر از آنچه که گفته شده، است.

رییس دانشگاه آیت الله بروجردی نیز در بازدید از پروژه‌های عمرانی درحال اجرای دانشگاه گفت: مرکز کار تخصصی در دانشگاه راه‌اندازی شده و سالانه حدود ۵۰ نفر از فارع‌التحصیلان وارد بازار کار می‌شوند.

احمدرضا مظاهری بیان کرد: در راستای گسترش دانشگاه مجوز ۲ دانشکده جدید اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه مجوز پذیرش دانشجوی بین‌المللی برای دانشگاه کسب شده است، ادامه داد: فضای دوستی و رقابت مطلوبی در بین اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی حاکم است.

دانشگاه آیت‌الله بروجردی در سال ۸۵ تاسیس شد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر عضو هیات علمی، ۱۰۰ کارمند و بیش از پنج هزار و ۱۰۰ دانشجو دارد که از این تعداد چهار هزار و ۱۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۹۵۰ نفر هم در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما