شناسهٔ خبر: 68069473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تردد بیش از ۴۲۰ هزار نفر از مرز مهران در محرم تردد بیش از ۴۲۰ هزار نفر از مرز مهران در محرم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام از تردد بیش از ۴۲۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران در طول ماه محرم خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید زاهدین چشمه خاور با بیان اینکه تمهیدات لازم از امروز اول صفر برای تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران فراهم شده است، گفت: از ابتدای محرم تا اول ماه صفر ۴۲۰ هزار و ۲۷۴ نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرز مهران تردد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، ۱۹۳ هزار و ۹۴۷ نفر به کشور وارد و ۲۲۶ هزار و ۳۲۷ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی ۲۰۰ دستگاه سیستم جت فن( بادبزن برقی) تهویه و مه‌پاش در پایانه مرزی مهران نصب شده است.

چشمه خاور یادآور شد: سه هزار مترمربع سایبان دائمی در پایانه برکت شهرستان مرزی مهران به عنوان بزرگترین پایانه نقل و انتقال مسافربری کشور در دست اقدم است و به زودی برای استفاده زوار اربعین حسینی در این پایانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم و هموطنان عزیز که قصد حضور در راهپیمایی اربعین حسینی و سفر عتبات عالیات دارند، درخواست می‌شود که سفر خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که از ازدحام جمعیت در مرز جلوگیری شده و در ساعت‌های خُنک روز به مرز مراجعه کنند.

نظر شما