شناسهٔ خبر: 68068336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

محجوب بهترین گزینه برای وزارت کار است

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛ دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه محجوب بهترین گزینه برای وزارت کار است گفت: محجوب مشاور روئسای جمهور گذشته بود و می توان از تجربیات بالای وی در وزارت استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

سعید مصطفی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه در ایام انتخابات ریاست جمهوری، کمیته های کارگری اولین کمیته هایی بودند که اقدام به تشکیل و راه اندازی ستاد در جهت حمایت از دکتر پزشکیان کردند گفت: تشکل های کارگری و کارگران محجوب را بهترین گزینه برای وزارت کار می دانند.

وی افزود: با توجه به اینکه محجوب از آگاهی بالایی نسبت به قوانین کار و مشکلات کارگری و بازنشستگی برخوردار است لذا می تواند بحران کارگری که در چندین سال گذشته گریبانگیر جامعه کارگری شده است را ختم به خیر کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان محجوب را بهترین و اصلح ترین گزینه برای وزارت کار دانست و گفت: وی مشاور کارگری روئسای جمهور گذشته در دوره های مختلف بود و می توان از ظرفیت های محجوب در وزارت کار به نفع کارگران و بازنشستگان بهره مند شد.

مصطفی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر کارگران کشور فاقد امنیت شغلی و بازنشستگان فاقد وضع معیشتی آبرومندی هستند گفت: تمامی این مشکلات به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مربوط است پس در بطن این وزارت باید فردی آگاه به مشکلات کارگری باشد که علاوه بر فهمیدن رنج و مشکلات کارگری، آگاهی کامل از روابط و مناسبات کارگری و کارفرمایی داشته باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان تصریح کرد: مطالبه تشکل ها و جامعه کارگری از رئیس جمهور اینست که به گفته ها و وعده های انتخاباتی خود عمل کرده و برای  گزینه‌ وزارت کار فردی را که نزدیک به جامعه کارگری است انتخاب کند و قطعا نمی توان فردی بهتر از محجوب  را برای این سمت پیدا کرد.

مصطفی نژاد در خاتمه خاطر نشان کرد: محجوب سال‌های سال در حوزه قانونگذاری بوده و طراح برخی از قوانین فعلی حوزه کار  بوده است. عمده این قوانین این روزها اجرا نمی‌شود و به نظر می‌رسد طراح قانون بهتر از هر کس دیگری برای اجرای قانونی که برای تصویب آن تلاش کرده، تعصب به خرج داده و جدی‌تر باشد همین اجرای قانون است که حال جامعه کارگری را بهبود می بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما