شناسهٔ خبر: 68062963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آوج آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی آوج آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی

فرماندار شهرستان آوج گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته با برپایی موکب‌های متعدد، آمادگی میزبانی و ارائه خدمات به بیش از ۲٠٠ هزار زوار حسینی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج در دومین جلسه ستاد اربعین این شهرستان برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) را از برکات انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: امروزه این مراسم به یکی از عرصه‌های نمایش اقتدار شیعیان جهان تبدیل شده است و شاهدیم که نوعی پیوند عمیق دینی که نشات گرفته از واقعه کربلاست، دل‌ها را به هم نزدیک کرده است.

زرگر افزود: پذیرایی از جمعیتی قریب به ۲۰۰ هزار نفر از زائران در ایام اربعین در شهرستان آوج افتخارآمیز است و امسال هم مانند سال‌های گذشته با برپایی موکب‌های متعدد میزبانی شایسته از زوار حسینی را دنبال خواهیم کرد و آمادگی میزبانی و ارائه خدمات مانند سال گذشته به بیش از ۲٠٠هزار نفر وجود دارد. 

فرماندار آوج گفت: این شهرستان در مسیر اصلی تردد زائران از چندین استان است و اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته باعث شده این دیار به دروازه اربعین استان و شهر تکریم زائران حسینی تبدیل شود

خورشیدی دبیر ستاد اربعین استان قزوین هم در این جلسه گفت: طبق دستورالعمل اعلامی از سوی ستاد اربعین کشور، شعار مراسم امسال کربلا طریق الاقصی تعیین گردیده و ضرورت دارد در این زمینه کارویژه صورت گیرد

وی افزود: باید فضا سازی شهری به خصوص در ورودی‌ها به گونه‌ای باشد که حس معنوی به زائران عزیز دست بدهد و مسیر تردد زائران کربلا رنگ و بوی امام حسین (ع) بگیرد. 

این مسئول اضافه کرد: در نقاط مختلف استان و به ویژه در مسیر‌های مواصلاتی موکب‌هایی توسط خادمان برپا خواهد شد تا بتوانند خدمات شایسته‌ای به زائران داشته باشند. 

نظر شما