شناسهٔ خبر: 68062612 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حملات هوایی ارتش اشغالگر صهیونیستی به مناطقی در مرکز و جنوب نوار غزه

سپیده حسینی

ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی در شرق دیرالبلح در مرکز نوار غزه و شرق رفح در جنوب نوار غزه را با جنگنده‌ها و توپخانه خود هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه خبری «المیادین» در غزه امروز سه‌شنبه اعلام کرد که همزمان با حملات هوایی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شرق شهر «دیر البلح» در مرکز نوار غزه، خودروهای زرهی اشغالگران این مناطق را به شدت هدف قرار دادند.

به گزارش این منبع، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی در شرق شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را چهار بار هدف قرار دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد، ارتش اشغالگر در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه نیز چند ساختمان‌ مسکونی را منفجر کرد.

بر اساس گزارش المیادین، توپخانه ارتش اشغالگر نیز شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز -سه شنبه- اعلام کرد که نیروهایش موفق شدند یک گروه از نیروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در کمینی سخت گرفتار کنند.

به گزارش القسام، در این کمین ۲ دستگاه نفربر دشمن مدل «تایگر» با یک بمب و دو راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ منهدم شده و پس از آن ۲ دستگاه تانک «مرکاوا» با یک بمب زمینی و راکت یاسین ۱۰۵ در خیابان جرج واقع در نزدیکی مسجد التابعین در شرق شهر رفح هدف قرار گرفتند.

القسام همچنین اعلام کرد که نیروهایش فرود یک فروند بالگرد دشمن برای انتقال زخمی‌ها را رصد کردند و درگیری‌ها تا این لحظه ادامه دارند.

انتهای پیام

نظر شما