شناسهٔ خبر: 68061606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم گلبال دانش‌آموزان پسر کردستان نایب قهرمان کشور شد

سنندج- ایرنا- رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: تیم گلبال دانش آموزان پسر دارای آسیب بینایی استان در مسابقات ورزشی دانش آموزان با آسیب بینایی سراسر کشور در جایگاه دوم قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، طالب محمدی روز سه شنبه در این رابطه اظهار کرد: این دانش آموزان توانمند در بیست وچهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان جسمی حرکتی و با آسیب بینایی سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس موفق به کسب این مقام ارزشمند شدند.

وی افزود: ماهان شاهمحمدی، آرتین شاهمرادی، محمد رضا فتحی و سروش میرکی دانش آموزان تلفیقی فراگیر مدرسه پشتیبان توحید شهرستان سنندج و داریوش فرهادی و بنیامین قبادی دانش آموزان تلفیقی فراگیر مدرسه پشتیبان شفاء شهرستان قروه اعضای تیم افتخارآفرین کردستان در این مسابقات بودند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان در ادامه گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی گروه پسران در رشته‌های ورزشی شطرنج، بوچیا، دو و میدانی و گلبال از ۱۲ مرداد به میزبانی مشهد آغاز شده و تا پایان امروز ۱۶ مرداد نیز ادامه دارد.

به گفته وی در این دوره از مسابقات ۲۰۵ دانش آموز با آسیب بینایی و جسمی حرکتی از ۱۷ استان در چهار رشته ورزشی گلبال، بوچیا، دو و میدانی و شطرنج به رقابت می پردازند.

نظر شما