شناسهٔ خبر: 68048909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان:

تیم گلبال دانش‌آموزان پسر کردستان نایب قهرمان کشور شد

سنندج_رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: تیم گلبال دانش آموزان پسر دارای آسیب بینایی استان در مسابقات ورزشی دانش آموزان با آسیب بینایی سراسر کشور در جایگاه دوم ایستادند.

صاحب‌خبر -

طالب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دانش آموزان توانمند تیم گلبال در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان جسمی حرکتی وبا آسیب بینایی سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس موفق به کسب این مقام ارزشمند شدند.

وی عنوان کرد: ماهان شاه محمدی، آرتین شاهمرادی، محمد رضا فتحی و سروش میرکی دانش آموزان تلفیقی فراگیر مدرسه پشتیبان توحید شهرستان سنندج و داریوش فرهادی و بنیامین قبادی دانش آموزان تلفیقی فراگیر مدرسه پشتیبان شفاء شهرستان قروه اعضای تیم افتخارآفرین کردستان در این مسابقات بودند.

محمدی افزود: این تیم قدرتمند با مربیگری سامان یوسفی و سرپرستی امید صمدی در این مسابقات حضور یافتند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان تصریح کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی گروه پسران در رشته‌های ورزشی شطرنج، بوچیا، دوومیدانی و گلبال از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ مرداد ماه جاری به میزبانی مشهد در حال برگزاری است.

محمدی افزود: در این دوره از مسابقات ۲۰۵ دانش آموز با آسیب بینایی و جسمی حرکتی از ۱۷ استان در چهار رشته ورزشی گلبال، بوچیا، دوومیدانی و شطرنج به رقابت می‌پردازند.

وی در پایان کسب این موفقیت ارزشمند را به جامعه معلولان، کلیه دست‌اندرکاران امر و دانش آموزان با نیازهای ویژه استان تبریک و از تلاش و زحمات مربی، سرپرست، مدیر و تمامی عوامل اجرایی مدارس پشتیبان توحید شهرستان سنندج و شفاء شهرستان قروه تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما