شناسهٔ خبر: 68061389 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خزانه دار شورای شهر تهران تأکید کرد

لزوم عملیاتی شدن صدور احکام پرسنل شهرداری تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن

سیدمیثاق اختر

خزانه دار شورای شهر تهران بر لزوم عملیاتی شدن صدور احکام پرسنل شهرداری تهران در کوتاه ترین زمان ممکن تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: حادثه ای که برای همکار ما اتفاق افتاد و منجر به مرگ او شد یک مشکل کلی است. ساختمان ها یک اندازه و یک شکل نیستند. این ساختمان ها محل رجوع مردم هستند. آسانسور شورا هم استاندارد ندارد و این موضوع توسط سازمان استاندار اعلام شد و باید در ابتدا از خودمان شروع کنیم.

وی افزود: این اتفاق یک فاجعه است. آسانسور این ساختمان استاندارد نبوده و بحث این است که تمام بخش‌هایی که می‌توانند به استانداردسازی کمک کنند، وارد عمل شوند. معاونت شهرسازی و معاونت امور مناطق به شهرداران مناطق ابلاغ کنند که استانداردها رعایت شود تا امروز عزادار همکاران نباشیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ استان کشور ساعت کاری ۶ تا ۱۰ صبح دارند، تأکید کرد: از دیروز بارها با ما تماس گرفتند و جویای مسئله شدند اما شهرداری ساعت کاری را ۸ تا ۱۲ اعلام کرد. شهرداری بگوید هیچ ضابطه ای با دولت ندارد و خودش تصمیم گیری می کند. اگر مصرف برق قرار نباشد با دیگر دستگاه ها هماهنگ باشد، بخشنامه صادر شود تا بگوییم تابع قوانین داخلی شهرداری هستیم. باید دقت شود که ما جزیره‌ای خارج از کشور و شهر تهران نباشیم.

خزانه دار شورای شهر تهران افزود: معاون برنامه ریزی جلسه ای در مورد ترمیم حقوق برگزار کرد. زهی خیال باطل که سازمان فاوا سامانه ای راه اندازی کند که بتوانیم ترمیم حقوق را انجام دهیم. زمانی که فاوا برای توسعه سیستم اعلام می کند، ۶ ماه طول می کشد. امیدواریم به صورت دستی این اقدام انجام شود تا دو تا سه ماه آینده صدور احکام به نتیجه برسد.

انتهای پیام

نظر شما