شناسهٔ خبر: 68064597 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

انتقاد خزانه‌دار شورا از سازمان فناوري اطلاعات؛ اميدواريم هرچه زودتر موضوع صدور احکام پرسنل عملياتي شود

صاحب‌خبر -
انتقاد خزانه‌دار شورا از سازمان فناوري اطلاعات؛ اميدواريم هرچه زودتر موضوع صدور احکام پرسنل عملياتي شود
خبرگزاری آریا - خزانه‌دار شورا گفت: امیدواریم به صورت دستی مقدمات لازم صورت گرفته تا دو تا سه ماه آینده صدور احکام پرسنل رسمی شهرداری تهران به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری آریا ، حبیب کاشانی در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حادثه ای که برای همکار ما اتفاق افتاد و منجر به مرگ او شد یک مشکل کلی است، اظهار کرد: ساختمان ها یک اندازه و یک شکل نیستند. این ساختمان ها محل رجوع مردم هستند. آسانسور شورا هم استاندارد ندارد و این موضوع توسط سازمان استاندار اعلام شد و باید در ابتدا از خودمان شروع کنیم.
وی با بیان اینکه این اتفاق یک فاجعه است، یادآور شد: آسانسور این ساختمان استاندارد نبوده و بحث این است که تمام بخش‌هایی که می‌توانند به استانداردسازی کمک کنند، وارد عمل شوند. معاونت شهرسازی و معاونت امور مناطق به شهرداران مناطق ابلاغ کنند که استانداردها رعایت شود تا امروز عزادار همکاران نباشیم.
کاشانی با اعلام اینکه 16 استان کشور ساعت کاری 6 تا 10 صبح دارند، خاطرنشان کرد: از دیروز بارها با ما تماس گرفتند و جویای مسئله شدند اما شهرداری ساعت کاری را 8 تا 12 اعلام کرد. شهرداری بگوید هیچ ضابطه ای با دولت ندارد و خودش تصمیم گیری می کند.
وی افزود: اگر مصرف برق قرار نباشد با دیگر دستگاه ها هماهنگ باشد، بخشنامه صادر شود تا بگوییم تابع قوانین داخلی شهرداری هستیم. باید دقت شود که ما جزیره ای خارج از کشور و شهر تهران نباشیم.
خزانه دار شورای شهر تهران با بیان اینکه معاون برنامه ریزی جلسه ای در مورد ترمیم حقوق برگزار کرد، یادآور شد: زهی خیال باطل که سازمان فاوا سامانه ای راه اندازی کند که بتوانیم ترمیم حقوق را انجام دهیم. زمانی که فاوا برای توسعه سیستم اعلام می کند، 6 ماه طول می کشد. امیدواریم به صورت دستی این اقدام انجام شود تا دو تا سه ماه آینده صدور احکام به نتیجه برسد.
انتهای پیام/

نظر شما