شناسهٔ خبر: 68061292 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در رشت برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : آیین گرامیداشت روز خبرنگار در راستای تکریم جایگاه خبرنگاران و تجلیل از فعالان رسانه‌ای استان روز چهارشنبه 17 مرداد ماه 1403 ساعت 30 : 9 با سخنرانی استاندار گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار ، اظهار نمود : مراسم گرامیداشت روز خبرنگار همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به مناسبت پاسداشت تلاش‌های مجاهدانه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان روز چهارشنبه 17 مرداد ماه 1403 ساعت 30 : 9 در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم اهالی رسانه در امید آفرینی و مطالبه‌گری افزود : امید آفرینی برای جامعه و در بین مردم و همچنین مطالبه گری از مدیران و مسئولین کمک می‌کند که روحیه نشاط و پویایی در مردم به ویژه جوانان و نوجوانان افزایش یابد .

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان همواره متعهدانه و دلسوزانه مسائل را تبیین و روایت می‌کنند لذا تلاش‌های این قشر زحمتکش همواره قابل تقدیر است ، گفت : مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ساعت 9 و 30 دقیقه فردا ، 17 مرداد ماه با حضور مسئولین و اصحاب رسانه و سخنرانی استاندار گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود .

امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح نمود : تجلیل از خانواده شهدای خبرنگار و همچنین خانواده خبرنگاران فوت شده ، تقدیر از پیشکسوتان و فعالان حوزه رسانه از برنامه‌های محوری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در استان گیلان می باشد .

نظر شما