شناسهٔ خبر: 68064875 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

پیام تبریک 17 مرداد ماه سالروز گرامیداشت روز خبرنگار

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، امیر علی عمو زاده  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با صدور پیامی 17 مردادماه سالروز گرامیداشت روز خبرنگار را به اهالی مطبوعات و رسانه های جمعی استان قم تبریک گفتند.

 

سوگند به قلم و آنچه می­نگارد

تهیه، تولید و انتشار اخبار و اطلاع­رسانی در راستای ارتقای سطح بصیرت و آگاهی جامعه، اقدامی ارزشمند و تعهدی سنگین است که مسئولیت آن بر دوش خبرنگاران پرتلاش بی­منت نهاده شده تا با همت مضاعف و کار بی­وقفه خویش، پویایی، دانایی، نشاط و بالندگی را برای جامعه به ارمغان بیاورند و در مسیر رسالت رسانه­ای با تمام ناهمواری­ها، ناملایمات و دشواری­ها استوارانه بایستند. ایستادگی که باعث شد تا 17 مردادماه به پاس زحمات فعالان این عرصه به نام روز خبرنگار مزین شود. خبرنگارانی که قلم­هایشان بیان حقیقت، دل­هایشان طعم صداقت و وجودشان منشا گریز از جهالت است.

 

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه با جان و دل قدم در میانه میدان می گذارند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند،که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست .

  اینجانب به بهانه هفدهم مردادماه سالروز گرامیداشت روز خبرنگار مراتب قدردانی و سپاس خود را از مجاهدت و فداکاری های اصحاب جریده و قلم در دیار کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در اعتلای فرهنگ ایران عزیز اعلام می دارم و از درگاه ایزد منان سلامتی و بهروزی روزافزون برای تمامی فعالان جامعه رسانه ای استان قم آرزو مینمایم.

امیرعلی عموزاده

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان قم

نظر شما