شناسهٔ خبر: 68059479 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرزند شهید هنیه در تشکر از یمن: شما با خون خود و با سربلندی از ما حمایت کردید

زهرا موسوی

تعدادی از فعالان در شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از فرزند رهبر مجاهد شهید «اسماعیل هنیه» به اشتراک گذاشتند که در آن از مردم یمن به خاطر ایستادگی و حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه تمجید می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «عبدالسلام هنیه»، فرزند شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: سپاس از یمن که با خون و با سربلندی از ما حمایت کرد و۲ بار این حمایت را تکرار کرد.

وی همچنین از جبهه‌های حمایت و مقاومت در لبنان و عراق که در نتیجه تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها و جنایات نسل‌کشی که در تاریخ بی‌نظیر است، در کنار مجاهدان غزه در مصیبت دردناک‌شان ایستادند، تشکر کرد.

این تمجید و تشکر از یمن و محور مقاومت در چارچوب یک سلسله مواضع رهبران فلسطینی صورت می‌گیرد که از طریق آن تحسین فراوان خود را از نقش یمن در حمایت از غزه ابراز کردند و در راس این مواضع همان اظهارات شهید اسماعیل هنیه است که همواره در این باره صحبت می‌کرد.

براساس گزارش شبکه المسیره، یمن از چند ماه پیش وارد حمایت بی‌نظیری از مردم فلسطین شد و توانست محاصره رژیم صهیونیستی را تشدید کند و مانع از عبور کشتی‌ها به بنادرش که مشرف به دریای سرخ هستند، شود.

نیروهای مسلح یمن همچنین توانستند چندین کشتی صهیونیستی یا کشتی‌هایی را که عازم بنادر فلسطین اشغالی بودند هدف قرار دهند و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند و همچنین توانستند با یک فروند پهپاد «یافا» ساخت یمن، در یک تحول مهم و چشمگیر که باعث خشم و وحشت رژیم صهیونیستی شد، تل‌آویو را هدف قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما