شناسهٔ خبر: 68057795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

واکنش پرسپولیس به رسوایی جنجالی در ترکیه!

باشگاه پرسپولیس در خصوص جنجال‌های بازی دوستانه در اردوی ترکیه اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پرسپولیس دوشنبه ۱۵ مرداد در حاشیه اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود دیداری دوستانه برگزار کرد و با نتیجه ۵_۲ پیروز شد که ساعاتی پس از اتمام این بازی جنجال‌های زیادی در این رابطه به راه افتاد‌.

پرسپولیس از روز گذشته نام حریف تدارکاتی خود را بیکوز اسپور از لیگ دسته دوم ترکیه اعلام کرده بود و حتی در گزارش بازی و اعلام نتیجه نیز، نام حریف را بیکوز اسپور معرفی کرد تا واکنش این باشگاه را به دنبال داشته باشد. 

بیکوز اسپور در رسانه‌های رسمی خود انجام بازی دوستانه با پرسپولیس را تکذیب کرد و پس از بررسی‌ها مشخص شد حریف پرسپولیس در واقع یه مدرسه فوتبال متشکل از بازیکنان آماتور آفریقایی بوده است. 

این موضوع در ساعات گذشته جنجال زیادی بر پا کرد تا هم اکنون پاسخ باشگاه پرسپولیس را نیز در پی داشته باشد. 

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای ضمن انکار اطلاع از این موضوع، تاکید کرد مسئول برگزاری بازی‌های تدارکاتی دچار چنین اشتباهی شده و پرسپولیس از این موضوع بی‌خبر بوده است.

متن اطلاعیه پرسپولیس به شرح زیر است:

«در رابطه با خبر منتشر شده پیرامون حریف تدارکاتی پرسپولیس، به اطلاع رسانه‌ها و هواداران عزیز می‌رساند که هماهنگ کننده کمپ تمرینی پرسپولیس در ترکیه، مسئول برگزاری بازی‌های تدارکاتی بوده و بر اساس اطلاعاتی که مسئول برگزاری کمپ داده بود، حریف تدارکاتی روز دوشنبه پرسپولیس تیمی به نام بیکوز اسپور بود که به تازگی به لیگ دسته دوی ترکیه صعود کرده اما متاسفانه این فرد هیچ توضیحی بابت این ناهماهنگی به باشگاه نداده است. 

طبق توافقات انجام شده با باشگاه قرار بوده بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس در این اردو، از بین تیم‌های گل‌گهر ایران، پندیک اسپور، عمرانیه اسپور، زکریا اسپور (ترکیه)، الاخدود و الخلود (عربستان) و الاهلی بحرین باشد اما ناهماهنگی از سوی مسئول برگزاری اردو و عدم اطلاع راجع به تغییر تیم حریف سبب به وجود آمدن این اشتباه شده است. حریف تدارکاتی پرسپولیس تیم جی‌کی آکادمی بوده که پیش از این با یکی از تیم‌های ایرانی نیز دیدار دوستانه برگزار کرده بود. 

از اشتباه پیش آمده متاسفیم و حق قانونی باشگاه در این زمینه را به جدیت پیگیری می‌کنیم.»

 

باشگاه پرسپولیس در شرایطی نسبت به این اتفاق جنجالی واکنش نشان داده که هواداران این تیم اما نسبت به سهل انگاری مدیران باشگاه و احتمال خطراتی که ستاره‌های تیم را تهدید می‌کرد، گلایه تندی را مطرح کرده و خواستار توضیح در این خصوص هستند.

انتهای پیام/

نظر شما