شناسهٔ خبر: 68057490 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شناخت هویت تیمی که با پرسپولیس بازی کرد!

برخلاف ادعای رسانه رسمی پرسپولیس، این تیم روز گذشته برابر یک آکادمی آفریقایی به میدان رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در دیداری دوستانه در ترکیه به میدان رفت و با نتیجه پنج بر دو به برتری رسید. هر چند که رسانه رسمی سرخ‌پوشان مدعی بود برابر بیکوز اسپور، تیمی در لیگ دو ترکیه به میدان رفته اما در ادامه مشخص شد که چنین موضوعی صحت ندارد.

همه چیز از بیانیه عجیب در صفحات رسمی بیکوز اسپور منتشر شد. جایی که این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روز گذشته هیچ دیدار دوستانه‌ای را برابر پرسپولیس برگزار نکرده و ادعای رسانه‌های ایران و باشگاه پرسپولیس در این زمینه صحت ندارد.

2063879 تصویری از خوان کارلوس گاریدو در کنار شخصی که به نظر می رسد سرمربی آکادمی جی‌کی باشد.

با پیگیری‌های به عمل آمده در فضای مجازی مشخص شد شاگردان گاریدو روز گذشته به مصاف یک باشگاه آکادمی در ترکیه با نام آکادمی جی‌کی رفته‌اند که کار آن میدان دادن به بازیکنان پناهنده و استعدادهای آفریقایی است. یک تیم کاملا آماتور که روز گذشته حتی دو مرتبه موفق به گشودن دروازه پرسپولیس شده بود.

2063880 در سایت این باشگاه نخستین چیزی که به چشم می خورد، این شعار است:به آکادمی فوتبال جی‌کی خوش آمدید، یک مؤسسه برتر واقع در شهر پرجنب‌وجوش استانبول، ترکیه. آکادمی ما به توسعه و پرورش استعدادهای جوان فوتبال آفریقا اختصاص دارد و فرصت‌های بی‌نظیری را برای درخشش در دنیای فوتبال اروپا به آنها ارائه می‌دهد.

با مراجعه به وب‌سایت رسمی این باشگاه، نخستین چیزی که مورد توجه قرار می‌گیرد، شعار این آکادمی مبنی بر میدان دادن به استعدادهای آفریقایی است. جالب است بدانید آکادمی جی‌کی سال گذشته نیز در دیداری دوستانه با سپاهان روبه‌رو شده بود و در آن زمان نیز رسانه رسمی اصفهانی‌ها نام واقعی این باشگاه یعنی آکادمی جی کی را که گویا به کشور غنا تعلق دارد ذکر کرده بود.

2063886 حتی سپاهان هم سال قبل با این تیم روبه‌رو شده بود ولی رسانه رسمی اصفهانی‌ها به درستی نام تیم را آکادمی جی‌کی ذکر کرده بود.

نظر شما