شناسهٔ خبر: 68056927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آخرین وضعیت مس رفسنجان در اردوی ترکیه

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان آخرین وضعیت این تیم در اردوی ترکیه را تشریح کرد و گفت: باحضور نویدکیا آرامش در تیم حاکم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، نادر فتح اللهی با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال مس رفسنجان در منطقه کارتپه ترکیه اظهار کرد: با نظر کادر فنی یک اردوی بسیار خوب و مفید را به مدت نه روز در منطقه کوهستانی کارتپه سپری می‌کنیم؛ سه بازی تدارکاتی در این اردو هماهنگ شده که در اولین مسابقه مقابل نایب قهرمان الجزایر قرار گرفتیم و در دو بازی بعد مقابل تیم‌هایی از ترکمنستان و قطر به میدان می‌رویم.

وی در خصوص برگزاری اردوهای باشگاه‌های ایرانی در کشور ترکیه، افزود: گرمای شدید هوا در داخل کشور موجب می‌شود انجام تمرینات فشرده در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بسیار دشوار باشد، البته ما قطعاً مناطق بسیار زیبا و خوش آب و هوایی در ایران داریم که به طور مثال با آب و هوای کوهستانی و ایده آل منطقه کارتپه در ترکیه مشابه یا حتی بهتر هستند، اما امکاناتی مثل زمین چمن و امکانات اقامتی مناسب در این مناطق پیش‌بینی نشده است.

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: بدون شک اگر در مناطق ییلاقی داخل کشور چنین کمپ‌هایی ایجاد شود، همه باشگاه‌ها ترجیح می‌دهند به جای ترکیه در چنین مناطقی اردو بزنند، اما در وضعیت فعلی با گرمای بیش از ۵۰ درجه هوا در داخل کشور نمی‌توان برنامه آماده‌سازی را با فشار مورد نظر کادر فنی دنبال کرد و طبیعتاً تمرینات با کیفیتی انجام نمی‌شود؛ تمرینات ما اینجا در هوای ۲۴ یا ۲۵ درجه انجام می‌شود و بازیکنان را می‌توان به سطح آمادگی مطلوب رساند.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های چنین اردوهایی از بعضی شهرهای داخل کشور به مراتب پایین‌تر است، گفت: من بیش از دو دهه در باشگاه مس بودم، همیشه یک عده مشغول تخریب و بدگویی می‌شوند و از این مسائل در طول دوران فعالیت باشگاه در مقاطع مختلف داشتیم؛ این‌طور نبوده که در این سال‌ها بدون مشکل بودیم، بی‌پولی و مشکلات مالی بوده، سال‌ها از باشگاه طلب داشتیم، اما هیچ‌وقت نخواستیم تیم شهرمان را تخریب و تضعیف کنیم.

فتح‌اللهی ادامه داد: از نظر من مهم دیدگاه مردم رفسنجان و فوتبال‌دوستان شهر است که با همه وجودشان تیم شهر را دوست دارند و تغییرات را حس می‌کنند. ما فصل گذشته برای اولین بار در تاریخ به فینال جام حذفی رسیدیم و یکی از آرام‌ترین دوره‌های تاریخ مس را پشت سر می‌گذاریم؛ با حضور محرم نویدکیا آرامش کامل در تیم حاکم است و مردم رفسنجان همین متانت و آرامش را دوست دارند. بهانه‌جویی و بدگویی یک عده معدود بدون شک اختلالی در روند حرکت باشگاه ایجاد نمی‌کند.

به گزارش ایمنا، نارنجی‌پوشان اولین بازی تدارکاتی را مقابل شباب بلوزداد نایب قهرمان لیگ الجزایر برگزار کردند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید؛ شباب بلوزداد در فصل اخیر به عنوان نایب قهرمانی لیگ الجزایر دست یافت و در چهار فصل قبل از آن قهرمانی لیگ را در چهار دوره پیاپی به دست آورد.

مس در دومین بازی تدارکاتی به مصاف ساگادام ترکمنستان می‌رود؛ ساگادام تیم چهارم جدول لیگ ترکمنستان دومین حریف شاگردان محرم نویدکیا در اردوی کارتپه ترکیه خواهد بود که از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد برابر مس قرار می‌گیرد.

نظر شما