شناسهٔ خبر: 68053957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اراک روی دور تعویق

کامیار زادفر

سومین جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اراک هم بی ‌تیجه ماند و کار دوباره به تعویق افتاد ولی این‌بار کار به تنش در جلسه و مشاجره میان اعضا کشید.

صاحب‌خبر -

بر خلاف روز گذشته، تمامی ۱۱ عضو شورای شهر اراک در این جلسه حضور یافتند. در ابتدای جلسه، داود قربانی، رئیس شورای شهر، جلسه غیر علنی برای انتخابات هیات رئیسه درخواست کرد که با رای گیری انجام شده تنها سه نفر از اعضا موافقت کردند و این درخواست رد شد.

رئیس شورای شهر اراک پس از آن، درخواست تنفس ۱۰ دقیقه‌ای کرد تا اعضا در محل صحن با یکدیگر در خصوص انتخابات هیات رئیسه هم اندیشی کنند که با این درخواست موافقت شد و از کلیه حاضرین در جلسه به جز اعضای شورا و شهردار درخواست شد تا صحن علنی را به مدت ۱۰ دقیقه ترک کنند.

بلافاصله پس از خروج خبرنگاران و سایر افراد از محل صحن، صدای مشاجره میان اعضا از محل صحن به گوش رسید و پس از قریب به دو ساعت، صحن علنی شورای شهر مجددا از سر گرفته شد.

داود قربانی، رئیس شورای شهر اراک اظهار کرد: شنبه هفته آینده، جلسه هم اندیشی و جمع‌بندی بین اعضای شورا تشکیل خواهد شد و روز دوشنبه در صحن رسمی شورا، تصمیم گیری در خصوص انتخاب هیات رئیسه شورای شهر اراک انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در اولین جلسه انتخابات هیات رئیسه شورا که سیزدهم مردادماه برگزار شد، سید وحید میرنظامی رییس کمیسیون حقوقی و نظارت، علی جعفر محصولی نایب رییس شورا، سید رضا قریشی نماینده شورای اراک در شورای عالی کشور، محمد عسگری رییس محیط زیست و خدمات شهری و حسن قربانی نایب رییس کمیسیون املاک، با ترک جلسه، صحن رسمی شورا را از رسمیت انداختند و انتخاباتی برگزار نشد و قرار شد جلسه فوق العاده شورا با محوریت انتخاب هیات رییسه، رئیس و کمیسیون‌ها روز یکشنبه، ۱۴ مرداد برگزار شود.

روز ۱۴ مرداد نیز با حاضر نشدن پنج نفر از اعضای شورای شهر اراک در صحن رسمی، برای دومین بار انتخابات هیات رئیسه و کمیسیون‌های شورا لغو و قرار شد انتخابات در روز دوشنبه، ۱۵ مرداد برگزار شود که این‌بار هم کار به نتیجه نرسید و سریال به تعویق افتادن انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اراک ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام

نظر شما