شناسهٔ خبر: 68050669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران و شهدا ضامن اصلی تداوم نظام اسلامی است

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران، جانبازان و شهدا در سخت‌ترین شرایط کشور ستودنی و ضامن اصلی تداوم نظام اسلامی بوده و باید قدردان این ایثارگری ها باشیم.

صاحب‌خبر -

به مناسبت ۱۶ مرداد چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزدگان به میهن اسلامی، رئیس و جمعی از کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل به همراه معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با حضور در منزل جانباز و آزاده «نادر علیپور حسنکلو»، با ایشان دیدار و یاد و خاطره ایثارگری و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را گرامی داشتند.

حسام رسولی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل امروز ۱۵ مرداد در دیدار با این جانباز و آزاده ضمن گرمیداشت چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و ۲۶ مرداد ماه ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی تصریح کرد: صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران، جانبازان و شهدا در سخت‌ترین شرایط کشور ستودنی و ضامن اصلی تداوم نظام اسلامی بوده و باید قدردان این ایثارگری ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور مدیون فداکاری و ایثارگری‌ شهداست و باید تا آخرین لحظه از ارزش‌ها انقلاب پاسداری کنیم، ادامه داد: وجود خانواده‌های ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان در جامعه مایه دلگرمی است و مسئولان را برای خدمت‌رسانی در جهت تحقق اهداف کشور مصمم‌تر می‌کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه ‌زندگی ما باید با ایثار و از خود گذشتگی عجین باشد، یادآور شد: امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت‌رسانی و رفع خلاء‌های کشور به خوبی انجام دهیم.

در این دیدار، جانباز و آزاده نادر علیپور حسنکلو به بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان تا آخرین نفس و دوران اسارت پرداخت.

انتهای پیام

نظر شما