شناسهٔ خبر: 68048813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار مبارکه:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در امیدآفرینی و رضایتمندی مردم از مسئولان تأثیرگذار است

فرماندار مبارکه گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین اموری است که مجموعه فرمانداری این شهرستان در راستای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم دنبال می‌کند که می‌تواند در امیدآفرینی و رضایتمندی مردم از مسئولان نیز تأثیرگذار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدرضا عسگریان امروز _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در حاشیه بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرداری مبارکه اظهار کرد: امروز از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری مبارکه بازدید شد که بعضی از آن‌ها آماده افتتاح و بعضی دیگر در حال اجرا است‌.

وی با بیان اینکه برای خدمت رسانی مطلوب باید همه نیازهای شهر متناسب با جمعیت رشد کند، افزود: تعلل در اتمام پروژه‌های عمرانی ضمن زیان مالی سبب نارضایتی مردم می‌شود.

فرماندار مبارکه خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان، از مهمترین اموری است که مجموعه مدیریت شهرستان مبارکه در راستای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم دنبال می‌کند که می‌تواند در امید آفرینی و رضایتمندی مردم از مسئولان نیز تأثیر گذار باشد.

عسگریان با اشاره به اینکه بازدیدهای میدانی از روند اجرایی پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شود، اضافه کرد: هدف از این بازدیدها در جریان قرار گرفتن روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و مسائل و مشکلات احتمالی است.

مصطفی رحیمی، شهردار مبارکه نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی نیازهای مردم و شهر را در نظر داریم، تصریح کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی علاوه بر احداث معابر نکات دیگری همچون پیاده راه سازی، روشنایی معابر و فضای سبز مورد توجه بوده و تلاش می‌کنیم افتتاح یک معبر با تکمیل کلیه این موارد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال جاری نگاه ویژه ای به نیازهای عمرانی و بهسازی محلات شهر داشته‌ایم، اضافه کرد: امیدواریم با تلاش مجموعه مدیریت شهری و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان استانی و شهرستانی شاهد تداوم فعالیت‌های عمرانی با سرعت مناسبی باشیم.

به گزارش ایمنا، بازدید فرماندار شهرستان به همراه معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری مبارکه برگزار شد. مجتمع تجاری ارکیده، بلوار شهدای جهاد سازندگی، بلوار غدیر، خیابان ۲۲ بهمن، پارک محله‌ای نصیرآباد و ارگ تاریخی نهچیر از مهم‌ترین پروژه‌ها در این بازدید بودند.

نظر شما