شناسهٔ خبر: 68048040 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

افزایش کیفی و کمی پروازها در استان نیاز به سرمایه گذاری ویژه... -

اقتصاد ایران: بیرجند-استاندار خراسان جنوبی فرودگاه را از زیرساخت‌های مهم توسعه عنوان کرد و گفت: افزایش کیفی و کمی پروازها در فرودگاه‌های استان، نیاز به سرمایه گذاری‌های ویژه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح دوشنبه در دیدار با یک سرمایه گذار بومی اظهار کرد: فرودگاه از زیرساخت‌های مهم توسعه در هراستانی است که در این راستا افزایش کیفی و کمی پروازها در فرودگاه‌های استان نیازمند سرمایه گذاری‌های ویژه است.

وی با بیان اینکه نگهداشت و حفظ سرمایه گذاری‌های موجود ضروری است، گفت: حمایت از سرمایه گذار از وظایف ما است و استان برای همراهی با سرمایه گذارانی که در زمینه پروازها ورود کنند و نیاز به پیگیری درخواست‌های خود در تهران دارند، آمادگی دارد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سرمایه گذاری بر روی هر کدام ازظرفیت‌های استان در راستای ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی، اولویت استان است و ایجاد کارخانه‌های بزرگ باعث سرعت بخشید توسعه خراسان جنوبی می‌شود.

وی با اشاره به وجود کارخانه کویر تایر و منطقه ویژه اقتصادی افزود: کارخانه کویر تایر در اشتغالزایی و اقتصاد کشور نقش مؤثری دارد و ایجاد کارخانه‌های بزرگی همچون کویر تایر در استان ضروری است و سبب شتاب بخشیدن به توسعه استان می‌شود.

قناعت بابیان اینکه هر دستگاهی نسبت به وظایفی که دارد باید طبق قانون شرایط سرمایه گذاری را در استان تسهیل کند، گفت: جذب سرمایه گذاران توانمند و دارای صلاحیت و باتجربه در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش مواد معدنی و محصولات کشاورزی در اولویت برنامه‌های حوزه اقتصادی استان است.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین با وجود ظرفیت‌های معدنی بالقوه در سطح استان راه اندازی شهرک تخصصی معدنی را نیز در برنامه داریم و سرمایه گذارانی که برای راه اندازی شهرک تخصصی معدنی و تکمیل زنجیره‌های ارزش مواد معدنی اعلام آمادگی کنند، به طور ویژه حمایت می‌شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما