شناسهٔ خبر: 68047209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مازندران در لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور تیمداری می‌کند

مهدی غلامی

رئیس هیات والیبال مازندران از اعلام آمادگی یکی از حامیان مالی استان برای تیمداری در فصل پیش رو مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید پوریا نعیمی ۱۵ مرداد در حاشیه نشست مربیان بانوی والیبال مازندران که به میزبانی هیات والیبال شهرستان آمل برگزار شد، گفت: جلسه‌ای در روزهای گذشته با تعدادی از حامیان مالی و علاقمندان به تیمداری برای حضور پر قدرت یک تیم خوب از استان برای حضور تیم والیبال بانوان استان در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور برگزار و نتایج خوبی نیز داشته است.

وی افزود: با توجه به قابلیت‌های بالایی که در این بخش در مازندران وجود دارد، جالی خالی آن در سطح اول والیبال کشور احساس می‌شد که این شرایط اکنون با اعلام آمادگی فوق، فراهم شده است.

رئیس هیات والیبال مازندران، با اشاره به برنامه‌هایی که در سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف هیات والیبال استان به خصوص حوزه بانوان شده است، این اقدامات را چشمگیر و رو به پیشرفت خواند و اضافه کرد: در یکی از این موارد، پس از وقفه ۱۹ ساله، لیگ والیبال بانوان مازندران از سال گذشته راه‌اندازی شد و مزیت‌های زیادی نیز به همراه داشته است.

نعیمی، ادامه داد: در حوزه داوری نیز، در حال حاضر هیات والیبال مازندران در بخش بانوان ۲ داور بین‌المللی دارد که در مسابقات مهم در امر قضاوت حضور داشتند.

وی افزود: همچنین یک مربی از استان نیز اکنون به عنوان مربی تیم ملی والیبال بانوان در کادر فنی حضور دارد و این نشان از ریل‌گذاری خوب در هیات والیبال استان در حوزه بانوان بوده است.

رئیس هیات والیبال مازندران اضافه کرد: علاوه بر این، در همه رده‌های سنی تیم‌های ملی نیز، والیبالیست‌های مازندران حضور دارند و خوشبختانه این روند افزایشی بوده و حتی نماینده در لیگ‌های خارج از کشور نیز داریم.

نعیمی، کمبود سالن‌های تمرینی برای تیم‌های والیبال بانوان و مردان را به عنوان بخشی از دغدغه‌های به حق مربیان دانست و گفت: در برخی از شهرها، سالن‌هایی در اختیار تیم‌های بانوان قرار داده شده و واگذاری سالن در شهرهای دیگر نیز باید با همکاری و تعامل هیات والیبال شهرستان با اداره ورزش و جوانان انجام پذیرد.

وی همچنین برگزاری نشست مربیان بانوان استان را در راستای تعامل و هم‌افزایی بیشتر برای ارتقای والیبال بانوان استان ارزشمند خواند و گفت: ارائه پیشنهادهایی که باعث کیفیت و ارتقاء سطح والیبال بانوان استان می‌شود، مطرح شد که قطعا باعث بهبود شرایط فعلی خواهد شد.

رئیس هیات والیبال شهرستان آمل هم در این نشست گفت: در نشست مربیان والیبال مازندران، ۳۶ نفر از مربیان برتر استان که در بخش‌های مختلف استان سابقه فعالیت و استعدادیابی و پرورش بازیکن دارند، حضور داشتند.

امیدشعبان پور افزود: هیات والیبال شهرستان آمل در طول سال در برگزاری نشست‌های مربیان، داوران، پیشکسوتان و نیز میزبانی مسابقات والیبال در رده‌های مختلف مردان و زنان از شهرستان‌های پیشرو در سطح استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما